Op welke banden rijden onze forum leden
Hoi fietsers,
op welke banden rijden wij dagelijks onze kilometers en hoeveel kilometers rijden we er gemiddeld mee. Ook belangrijk om te weten, hoevaak rij je lek?We kunnen zo makkelijk polsen zonder diskussie waar de meeste op rijden en welke banden veel gebruikt worden. Ik zal beginnen met mijn bandjes.
Wie volgt en vult het onderstaande lijstje verder in.
Greetrrrrrz, Eric
Maxxis Zenith: 900 KM 3x lek en versleten
op welke banden rijden wij dagelijks onze kilometers en hoeveel kilometers rijden we er gemiddeld mee. Ook belangrijk om te weten, hoevaak rij je lek?We kunnen zo makkelijk polsen zonder diskussie waar de meeste op rijden en welke banden veel gebruikt worden. Ik zal beginnen met mijn bandjes.
Wie volgt en vult het onderstaande lijstje verder in.
Greetrrrrrz, Eric
Maxxis Zenith: 900 KM 3x lek en versleten
---- Think ahead, Cycling forward. ----
Reed altijd op vitorio rubino banden 3000km op de achterband en meer op de voorband,goede band qua lekbestendigheid kwam wel eens voor een lekke band ,maar niet zo veel.
Op dit moment rij ik op me nieuwe racer met Continental GP 3000 banden daar heb ik nu net 70 km mee gereden.
Reed eerst op Vittoria Zaffiro, nu op Conti Ultra 3000 en ga dit seizoen over op Michelin Pro Race2.
Heb alleen met de Zaffiro's 1 keer lek gereden (op 2900 km) de Conti's hebben bijna 2500km gereden. Nog nooit lek, worden wel wat vierkant
Heb alleen met de Zaffiro's 1 keer lek gereden (op 2900 km) de Conti's hebben bijna 2500km gereden. Nog nooit lek, worden wel wat vierkant
opzij opzij opzij
Michelin Megamium: 1 keer lek in 1500 (weetikveel) km. Slijtvast.
Broer: Michelin Pro2race: 1 keer lek in 1500 km. Ook vrij slijtvast.
Goede banden, wat mij betreft. De Pro2race banden doen trouwens alles goed: grip, licht, weinig lek, racegericht profiel. Ben benieuwd hoe ze in half versleten toestand fungeren.
Broer: Michelin Pro2race: 1 keer lek in 1500 km. Ook vrij slijtvast.
Goede banden, wat mij betreft. De Pro2race banden doen trouwens alles goed: grip, licht, weinig lek, racegericht profiel. Ben benieuwd hoe ze in half versleten toestand fungeren.
Continantal Grand prix Attack&Force, fijne banden, veel grip, mogen wel wat druk hebben (8,5 bar)Op mijn slecht weer wielen zitten Schwalbe Blizzard sport. 320 gram maar ze zijn niet lek te rijden. Zeker al duizenden kilometers mee gerden door verschillende weerstypen zonder lek te rijden. Deze banden doen het ook erg goed op de tacx Voordeel is ook dat ze erg goedkoop zijn, dit in tegenstelling tot de Conti's.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
we hebben al een soortgelijk topic geloof ik. met daarin het aantal KM, het type gebruik en de beoordeling.
Ik kan hem alleen niet meer terug vinden met de zoekfunctie
Ik kan hem alleen niet meer terug vinden met de zoekfunctie
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Hans op 23 Januari 2006
we hebben al een soortgelijk topic geloof ik. met daarin het aantal KM, het type gebruik en de beoordeling.Ik kan hem alleen niet meer terug vinden met de zoekfunctie
Klopt, heb hem na wat zoekwerk alsnog kunnen vinden: KLIK!
Nog een groot bandentopic hier
we hebben al een soortgelijk topic geloof ik. met daarin het aantal KM, het type gebruik en de beoordeling.Ik kan hem alleen niet meer terug vinden met de zoekfunctie
Klopt, heb hem na wat zoekwerk alsnog kunnen vinden: KLIK!
Nog een groot bandentopic hier