Hiermee wil ff iedereen waarschuwen om gewoon met goede pedalen te rijden, vandaag voor dat ik moest Koersen buiten met inrijden dus was ik tot de streep met een jongen aan het Sprinten en je raadt vast nu al wat er gebeurde??? ja hoor, schoot uit me pedaal met rechter voet klapte naar binnen reedt + 40km/u (Was een reservepedaal met mankementen) heb me lesje inmiddels wel geleerd, heb daarna nog wel die Koers gereden, met (deels)gescheurde enkeldband waren alleen belofte en 1, 2de jaars junior werdt vierde als eerste jaars Junior dus daar moest ik tegen 3 belofte voor me. in de loop van de middag kwam de pijn naar boven werdt steeds erger was rondt 2/3uur thuis tijdens douche viel me ook op dat me voet helemaal rood was, ben rondt half 7 na het eten naar ziekenhuis gegaan toen was de pijn inmiddels niet meer te houden, eenmaal in ziekenhuis naar binnen wat een Sauna zeg verging van de hitte was daar zo warm heb er 2,5 uurtjes gezeten(wachten), kreeg druk verbandt om en eerst Röntgenfoto's laten maken, moet de hele week rustig aan doen en voetomhoog en proberen te bewegen.
Hier vat ik kort samen wat voor elende een pedaal die eigenlijk vervangen diende te worden met zich mee kan brengen:
- Deelsgescheurde enkelband
- 2,5 uur wachten in ziekenhuis (leek net een Sauna was warm)
- Veel Pijn
- Kapotte schoen + overschoen
- Een week non-actief (daar gaat me voorbereiding, was deze week toevallig vrij van school)
zorg altijd voor goede pedalen!
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quote: Origineel geplaatst door Kuiper op 22 Januari 2006
Hiermee wil ff iedereen waarschuwen om gewoon met goede pedalen te rijden, vandaag voor dat ik moest Koersen buiten met inrijden dus was ik tot de streep met een jongen aan het Sprinten en je raadt vast nu al wat er gebeurde??? ja hoor, schoot uit me pedaal met rechter voet klapte naar binnen reedt + 40km/u (Was een reservepedaal met mankementen) heb me lesje inmiddels wel geleerd, heb daarna nog wel die Koers gereden, met (deels)gescheurde enkeldband waren alleen belofte en 1, 2de jaars junior werdt vierde als eerste jaars Junior dus daar moest ik tegen 3 belofte voor me. in de loop van de middag kwam de pijn naar boven werdt steeds erger was rondt 2/3uur thuis tijdens douche viel me ook op dat me voet helemaal rood was, ben rondt half 7 na het eten naar ziekenhuis gegaan toen was de pijn inmiddels niet meer te houden, eenmaal in ziekenhuis naar binnen wat een Sauna zeg verging van de hitte was daar zo warm heb er 2,5 uurtjes gezeten(wachten), kreeg druk verbandt om en eerst Röntgenfoto's laten maken, moet de hele week rustig aan doen en voetomhoog en proberen te bewegen. Hier vat ik kort samen wat voor elende een pedaal die eigenlijk vervangen diende te worden met zich mee kan brengen:- Deelsgescheurde enkelband- 2,5 uur wachten in ziekenhuis (leek net een Sauna was warm)- Veel Pijn- Kapotte schoen + overschoen- Een week non-actief (daar gaat me voorbereiding, was deze week toevallig vrij van school)
Diagnose: een zwaar gekneusd taalcentrum.
Remedie: een paar weken privé les van Casran.
Hiermee wil ff iedereen waarschuwen om gewoon met goede pedalen te rijden, vandaag voor dat ik moest Koersen buiten met inrijden dus was ik tot de streep met een jongen aan het Sprinten en je raadt vast nu al wat er gebeurde??? ja hoor, schoot uit me pedaal met rechter voet klapte naar binnen reedt + 40km/u (Was een reservepedaal met mankementen) heb me lesje inmiddels wel geleerd, heb daarna nog wel die Koers gereden, met (deels)gescheurde enkeldband waren alleen belofte en 1, 2de jaars junior werdt vierde als eerste jaars Junior dus daar moest ik tegen 3 belofte voor me. in de loop van de middag kwam de pijn naar boven werdt steeds erger was rondt 2/3uur thuis tijdens douche viel me ook op dat me voet helemaal rood was, ben rondt half 7 na het eten naar ziekenhuis gegaan toen was de pijn inmiddels niet meer te houden, eenmaal in ziekenhuis naar binnen wat een Sauna zeg verging van de hitte was daar zo warm heb er 2,5 uurtjes gezeten(wachten), kreeg druk verbandt om en eerst Röntgenfoto's laten maken, moet de hele week rustig aan doen en voetomhoog en proberen te bewegen. Hier vat ik kort samen wat voor elende een pedaal die eigenlijk vervangen diende te worden met zich mee kan brengen:- Deelsgescheurde enkelband- 2,5 uur wachten in ziekenhuis (leek net een Sauna was warm)- Veel Pijn- Kapotte schoen + overschoen- Een week non-actief (daar gaat me voorbereiding, was deze week toevallig vrij van school)
Diagnose: een zwaar gekneusd taalcentrum.
Remedie: een paar weken privé les van Casran.
-
- Forum-lid
Damn, dan kan je mooi op de koffie komen.
Voor hetzelfde geld ga je hard onderuit en is je hele fiets klaar voor de schroothoop.
Sterkte!
Voor hetzelfde geld ga je hard onderuit en is je hele fiets klaar voor de schroothoop.
Sterkte!
-
- Forum-lid
Balen zeg, succes met het herstel.
Overigens kan iets dergelijks ook met prima pedalen voorkomen, maar i.c.m. versleten schoenplaten. Dus vooral ook die tijdig vervangen!
Overigens kan iets dergelijks ook met prima pedalen voorkomen, maar i.c.m. versleten schoenplaten. Dus vooral ook die tijdig vervangen!
Quoten: Origineel geplaatst door schmo op 22 Januari 2006
Diagnose: een zwaar gekneusd taalcentrum. Remedie: een paar weken privé les van Casran.
loooooooooooooooooooool
terug on topic ;
Tja, is ook wel je eigen schuld he,sprinten met pedalen die niet goed meer zijn, maar ja, jong en wild.
Diagnose: een zwaar gekneusd taalcentrum. Remedie: een paar weken privé les van Casran.
loooooooooooooooooooool
terug on topic ;
Tja, is ook wel je eigen schuld he,sprinten met pedalen die niet goed meer zijn, maar ja, jong en wild.