2006 in fotos
Het nieuwe seizoen is van start gegaan, ook op fotografisch gebied. Post hier foto's (of links ernaar) die je op het net tegenkomt en die niet te missen zijn!
Interessante foto's zijn die van de trainingskampen van grote ploegen:
Veel besproken haarsnit (op de Belgische radio dan toch):
Uli en Uli:
Toch mooier met C50:
Interessante foto's zijn die van de trainingskampen van grote ploegen:
Veel besproken haarsnit (op de Belgische radio dan toch):
Uli en Uli:
Toch mooier met C50:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Foto's van de "Tour Down Under" zijn te zien op http://www.wieleruitslagen.be/nieuws/fo ... om=&ucat=3&
z4ever
-
- Forum-lid
Niet Jurgen Van Den Broeck maar wel Jurgen van Goolen( ex- Quick Step)
Leuke foto's, Damocles.
Hier een Merckx op een BMC... en zonder z'n SRM:
Dit vind ik nogal een radicale manier om tijdens de rit niet naar je hartslagmetertje te moeten kijken, maar achteraf tóch een leuk grafiekje te willen . Carlos Barredo, ik zag 'm aan het werk in de GP Pino Cerami, indrukwekkend baasje:
En is Simon Gerrans de eerste prof in 2006 die niet op z'n teamwielen rijdt?
Hier een Merckx op een BMC... en zonder z'n SRM:
Dit vind ik nogal een radicale manier om tijdens de rit niet naar je hartslagmetertje te moeten kijken, maar achteraf tóch een leuk grafiekje te willen . Carlos Barredo, ik zag 'm aan het werk in de GP Pino Cerami, indrukwekkend baasje:
En is Simon Gerrans de eerste prof in 2006 die niet op z'n teamwielen rijdt?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
-
- Forum-lid
Wel mooie nieuwe pekskes van Liberty Seguros trouwens. En wat een lengte balhoofdbuis heeft d'n Axel zeg