Pagina 1 van 1

prima service!!!

Geplaatst: 17 jan 2006 18:32
door dick.z
Hallo allemaal,
Bij deze wil ik even vertellen over de prima service die ik van mijn plaatselijke fietsenwinkel Presto heb gehad.
Dat ik een fiets voor sportief gebruik wilde aanschaffen wist ik zeker, maar ik was er nog niet uit of dit nu een racefiets of een zgn. fitnessbike moest worden. Na een aantal keren in de winkel te zijn geweest om alles nog eens rustig te bekijken, en na het maken van een proefritje koos ik voor de fitnessbike. Afgelopen zondag voor het eerst een pittig stukje gefietst om de fiets eens lekker uit te proberen. Helaas was dit niet helemaal wat ik ervan hoopte. Om eerlijk te bekennen had ik spijt dat ik niet voor een racefiets was gegaan. Oeps net duizend euro uitgegeven en nu al spijt dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Zojuist even bij Presto geweest om het verhaal uit te leggen.  En ik mag de fiets omruilen. De gekochte accessoires worden kosteloos overgezet KLASSE!!!  Uiteraard wilde de medewerker wel eerst even de fiets zien om te kijken of deze nog wel in onberispte staat was.
Vaak lees je negetieve ervaringen op het internet over slechte service, het niet nakomen van afspraken etc.
Dat het ook anders kan, heb ik gelukkig zelf mogen ervaren
Met vriendelijke groet, Dick

prima service!!!

Geplaatst: 17 jan 2006 18:40
door alstro
Quote: Origineel geplaatst door dick.z op 17 Januari 2006
Hallo allemaal,Bij deze wil ik even vertellen over de prima service die ik van mijn plaatselijke fietsenwinkel Presto heb gehad.Dat ik een fiets voor sportief gebruik wilde aanschaffen wist ik zeker, maar ik was er nog niet uit of dit nu een racefiets of een zgn. fitnessbike moest worden. Na een aantal keren in de winkel te zijn geweest om alles nog eens rustig te bekijken, en na het maken van een proefritje koos ik voor de fitnessbike. Afgelopen zondag voor het eerst een pittig stukje gefietst om de fiets eens lekker uit te proberen. Helaas was dit niet helemaal wat ik ervan hoopte. Om eerlijk te bekennen had ik spijt dat ik niet voor een racefiets was gegaan. Oeps net duizend euro uitgegeven en nu al spijt dat kan toch niet de bedoeling zijn.Zojuist even bij Presto geweest om het verhaal uit te leggen. En ik mag de fiets omruilen. De gekochte accessoires worden kosteloos overgezet KLASSE!!! Uiteraard wilde de medewerker wel eerst even de fiets zien om te kijken of deze nog wel in onberispte staat was.Vaak lees je negetieve ervaringen op het internet over slechte service, het niet nakomen van afspraken etc.Dat het ook anders kan, heb ik gelukkig zelf mogen ervarenMet vriendelijke groet, Dick



Heel mooi ! Dit soort dingen mogen ook wel eens gemeld worden in plaats van negatieve ervaringen met service.

prima service!!!

Geplaatst: 14 feb 2006 00:39
door yboli

Hallo!

Ja,sorry, het is 1 maand later, bijna,ik heb er ook een
prachfiets(tenminste, vind ik!) gekocht(Stevens Aspin)
was iets duurder dan ik eigenlijk van plan was.
Maar dat lag aan mij,de verkoper vertelde mij, dat de
Stelvio ruim voldoende was(dat was natuurlijk ook zo),
maar eigenwijs als ik was(en ik heb absoluut geen spijt)
, ging ik toch voor de Aspin. Ben later teruggeweest
om afstand zadel/stuur af te stellen, werd zo gedaan,
perfect! Heb al zo'n 180km bij elkaar gefietst,heerlijk!
Over de service, ja, dat kan ik beamen, toppie!!
Heb er ook zo'n Tacxs-hometrainer gekocht, dus waar je
de fiets inzet, ideaal, als het erg koud is, of hard regent!! (okay, de echte bikkels fietsen door weer en wind!).
Ben sinds kort ook lid van "Le Champion" en wil dus
tochten gaan maken.
Eerst natuurlijk niet te grote afstanden(zo'n 60km??).
Later , als het goed gaat wil ik langere ritten proberen!

mazzel!

ybo

prima service!!!

Geplaatst: 14 feb 2006 11:40
door dick.z
Hoi ybo,
Ik ben de persoon die dit onderwep prima service gepost hebt, zelf heb ik de stelvio.
Woon jij in de buurt van oostzaan?
ik zou wel  eens met jou in contact willen komen, misschien eens samen fietsen, ben ook een beginner.
IK hoor het wel.
Groet
Dick

prima service!!!

Geplaatst: 13 mar 2006 19:32
door pietr
@Dick: het is nu enkele maanden geleden dat je je fiets mocht omruilen. Prima service hoor. Ik heb enkele vragen aan je:
1. Waarom ging je in eerste instantie voor een fitnessbike?
2. Wat beviel je niet aan die fitnessbike?
3. Hoe bevalt je racefiets?
 

prima service!!!

Geplaatst: 13 mar 2006 19:35
door alstro
Quote: Origineel geplaatst door Pietr op 13 Maart 2006
@Dick: het is nu enkele maanden geleden dat je je fiets mocht omruilen. Prima service hoor. Ik heb enkele vragen aan je:1. Waarom ging je in eerste instantie voor een fitnessbike?2. Wat beviel je niet aan die fitnessbike?3. Hoe bevalt je racefiets?


Neeeeee Pietrrrrrrrr

prima service!!!

Geplaatst: 13 mar 2006 20:40
door trudie
Inderdaad....ik krijg ook opeens een déjà vu gevoel.

prima service!!!

Geplaatst: 13 mar 2006 23:57
door pietr
Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 13 Maart 2006


Quote: Origineel geplaatst door Pietr op 13 Maart 2006


@Dick: het is nu enkele maanden geleden dat je je fiets mocht omruilen. Prima service hoor. Ik heb enkele vragen aan je:
1. Waarom ging je in eerste instantie voor een fitnessbike?
2. Wat beviel je niet aan die fitnessbike?
3. Hoe bevalt je racefiets?


Neeeeee Pietrrrrrrrr



Ik wil graag weten waarom Dick op zijn keuze is terug gekomen. Dat kan helpen bij mijn besluitvorming.

prima service!!!

Geplaatst: 31 mar 2007 22:16
door wheinis
@ Dick.
Ik woon in Zaandam. Zin om een keer een rondje te rijden?
Wil meer gaan fietsen, maar heb moeite om mezelf te motiveren. Dus hoop dat het helpt als ik samen met andere ga! Hoor het wel...
Ben 20jaar.

prima service!!!

Geplaatst: 01 apr 2007 22:11
door rovi
Als het om goede service gaat ben je bij Neuteboom in Leiderdorp ook op de goede plaats.

Eerste wat mij werd verteld toen ik kwam vertellen dat ik na een periode van inactiviteit een racefiets wilde kopen was dat ze mij die dag geen fiets zouden gaan verkopen. "Het gaat om veel geld, ik wil je vandaag veel informatie geven maar daarna moet je eerst even rustig nadenken en weloverwogen je keuze maken". Dat noem ik nog eens zorg voor je klanten hebben.

Toen ik een paar dagen later mijn fiets kwam ophalen bleek dat ze niet één maar twee fietsen hadden besteld omdat ze toch nog twijfelden over de maat. De tweede fiets was alvast maar besteld om te voorkomen dat de eerste niet goed was en ik dan nog langer zou moeten wachten. Het bleek uiteindelijk niet nodig te zijn maar ik vind het wel supernetjes.