Wieler Game
Ik zag een paar maanden terug in een winkel een wielergame staan het ging geloof ik over de Tour of zoiets,nu is mijn vraag is dit ding voor de PC de PS2 of de X-Box, misschien wel een leuk spel voor mijn zoon.
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross
Zannata Z45 Cyclocross
Quoten: Origineel geplaatst door Tony op 16 Januari 2006
Ik zag een paar maanden terug in een winkel een wielergame staan het ging geloof ik over de Tour of zoiets,nu is mijn vraag is dit ding voor de PC de PS2 of de X-Box, misschien wel een leuk spel voor mijn zoon.
Super Tour
Super Tour
Pro cycling manager is echt een goed spel tot op zekere hoogte. Ik speel dit vaker en het benadert de werkelijkheid toch zeer goed, totdat je het spel goed leert kennen.. dan wordt het makkelijk.. dan weet je hoe heuvelachtige klassiekers en kasseienklassiekers met twee vingers in je neus kan winnen. Etappewedstrijden met een goede renner in klinkende overwinningen omzetten met iets meer dan een uurtje voorsprong op de nummer 2 (die overigens uit hetzelfde team komt en de nummer 1 moet assisteren, de meesterknecht). Dan is de lol er gauw vanaf en ga je met het meest slechte team spelen om jezelf te promoveren naar de Pro-Tour, Ed-System Zvvz uit Tsjechie. Als je dan zelfs prologen kunt winnen in de Pro-Tour (via een wildcard) met simpele renners wordt het tijd het spel weer van je hard-drive te verwijderen..
Science of Performance!