Een spadbord voor watjes?
Hee mensen,
Wat vinden jullie van een spadbord op je racefiets als er een hoop bagger en klei op de weg ligt?
Is dit 'maatschapelijk'verantwoord of kom je dan in de groep 'watjes' terecht?
Het werkt wel goed om je kleding een beetje schoon te houden van die drek, blijf je mooi weer goede vriendjes met je vrouw, toch
Wat is julie menig en ervaring?Wat is een goed spadbordje wat je makkelijk kunt mon- en demonteren?
Groetjes,
Eric
Wat vinden jullie van een spadbord op je racefiets als er een hoop bagger en klei op de weg ligt?
Het werkt wel goed om je kleding een beetje schoon te houden van die drek, blijf je mooi weer goede vriendjes met je vrouw, toch
Wat is julie menig en ervaring?Wat is een goed spadbordje wat je makkelijk kunt mon- en demonteren?
Groetjes,
Eric
---- Think ahead, Cycling forward. ----
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Op de racefiets heb ik nog nooit spatbord gedaan. Als het regent train ik niet, en als de weg nu heel nat is dan pak ik mooi de mtb. Op de mtb doe ik overigens heel vaak een achterspatbord. Mooi is anders, maar ik vind het veel te fijn. Als de weg nat is blijft je rug en je kont gewoon droog, en in het veld voorkom ik ermee dat 1 diepe plas op hoge snelheid betekent dat ik door weekt ben.
-
- Forum-lid
Ik heb er geen, maar kan me goed voorstellen dat het best fijn fietst tijdens een trainingsritje. Je zou niet de eerste zijn die naast blub, ook iets als een streep paardensch*t op je rug kweekt. (en ik heb het niet over me zelf , ik slalom maar om de vele hopen heen )
Mijn fiets is bezeten!
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... readPage=3
Klik de link aan en zoek de fiets van Noppie, die heeft een spatbord op zijn racefiets! Zodat straks zijn nieuwe forum shirt niet vies wordt.
Klik de link aan en zoek de fiets van Noppie, die heeft een spatbord op zijn racefiets! Zodat straks zijn nieuwe forum shirt niet vies wordt.
Als ie gaar is kom ik terug
Och, 't is maar net hoe je in het leven staat Krommenek...Je moet lekker doen wat JIJ zelf belangrijk vindt. Als ik moet kiezen tussen een paar voorbijgangers die het niet mooi vinden of een vrouw die me er dankbaar voor is en als tegenprestatie m'n beentjes masseert of zoiets, dan laat ik die vrijgezellen op straat wel lachen hoor.
Ik kan het me persoonlijk niet voorstellen om met zo'n spatbord op m'n racefiets rond te rijden, maar als jij dat wil en nuttig acht, doe maar op. Er zijn ook een heel pak profs die met spatborden op hun racer trainen hoor.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door Bandit op 15 Januari 2006
Ik heb er eentje liggen, maar ik denk ook elke keer dat het wel wat meevalt. Ik vind het niet zo mooi, en dus gebruik ik hem niet.
Kijk hier > http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... last#78732
Als ik fiets zie ik mijn spatbordje niet.
Ik heb er eentje liggen, maar ik denk ook elke keer dat het wel wat meevalt. Ik vind het niet zo mooi, en dus gebruik ik hem niet.
Kijk hier > http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... last#78732
Als ik fiets zie ik mijn spatbordje niet.
kiekeboe
-
- Forum-lid
Lekker toch zo'n sproeier onder je kont, een mobiele bidette!
Quoten: Origineel geplaatst door krommenek op 15 Januari 2006
Hee mensen,
Groetjes,
Eric
Eric, wat interesseert het jou nou wat anderen zeggen of denken? Heb je een triple dan ben je een watje? Heb je een spatbord= watje? Ja, ik ben dan een watje. Als het geregend heeft dan monteer ik een plastic klik spatbordje. Anders zit mijn pas gewassen shirt/jack helemaal onder de modder en shit. Triple ? Ja, als ik iets steilers tegenkom dan ik aan kan , dan ff op het allerlichtste. So f*cking what? Als mijn zonen gaan koersen dan rijden ze naar de koers met hun helm in hun rugzak. Waarom? "Ach, pa, dát doet iedereen " Ja, anders ben je kennelijk een watje! Blijf jezelf en heb lak aan wat anderen ervan denken of zeggen. Wij lijken wel kuddedieren!
Hee mensen,
Groetjes,
Eric
Eric, wat interesseert het jou nou wat anderen zeggen of denken? Heb je een triple dan ben je een watje? Heb je een spatbord= watje? Ja, ik ben dan een watje. Als het geregend heeft dan monteer ik een plastic klik spatbordje. Anders zit mijn pas gewassen shirt/jack helemaal onder de modder en shit. Triple ? Ja, als ik iets steilers tegenkom dan ik aan kan , dan ff op het allerlichtste. So f*cking what? Als mijn zonen gaan koersen dan rijden ze naar de koers met hun helm in hun rugzak. Waarom? "Ach, pa, dát doet iedereen " Ja, anders ben je kennelijk een watje! Blijf jezelf en heb lak aan wat anderen ervan denken of zeggen. Wij lijken wel kuddedieren!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955