Forumkleding uitreikings toertocht
Ik heb er ff een apart topic van gemaakt, leek me goed idee.
"Wie gaat er mee zondag 19 maart 2006 voor de eventuele uitreiking forumkleding in Driebergen.
Omloop van de Veluwe 150 km 08.00-10.00 uur €. 3,00110 km 08.30-11.00 uur €. 3,0075 km 09.00-11.30 uur €. 2,5030 km 09.00-14.00 uur €. 1,00
*Afstanden volledig uitgepijld*Op het parcours is een verzorgingspost met sportdrank*Douche en kleedgelegenheid*Gratis parkeergelegenheid*Ook voor niet-leden van de Driebergse Tourclub "
Il Grasso Ja/Nee SpEric Ja Rolandt Ja/Nee Zombie Ja/Nee Markie Ja/Nee jimbo Ja/Nee Cas Ja/Nee race1d Ja/Nee bike_add1ct Ja/Nee Cor01 Ja..! who cares Ja/Nee Mannimo Ja/Nee Big Rosa Nee Antoni Ja/Nee mensma Ja/Nee Trudie Ja/Nee Chub Ja/Nee Noppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/Nee Cube Ja/Nee Swind Ja/Nee The Riddler Ja/Nee Joris v B Ja/Nee Rene1 Ja/Nee Motta Ja/Nee Toor Ja/Nee Fast4ward Ja/Nee scottwilko Ja/Nee Eddie Bouncer Nee ilfalco2004 Ja/Nee ts-biker Nee BigM ??? Beginnertje Ja/Nee Woutert Ja/Nee Colnagofreak Ja/Nee Rudo ja
----------
"Wie gaat er mee zondag 19 maart 2006 voor de eventuele uitreiking forumkleding in Driebergen.
Omloop van de Veluwe 150 km 08.00-10.00 uur €. 3,00110 km 08.30-11.00 uur €. 3,0075 km 09.00-11.30 uur €. 2,5030 km 09.00-14.00 uur €. 1,00
*Afstanden volledig uitgepijld*Op het parcours is een verzorgingspost met sportdrank*Douche en kleedgelegenheid*Gratis parkeergelegenheid*Ook voor niet-leden van de Driebergse Tourclub "
Il Grasso Ja/Nee SpEric Ja Rolandt Ja/Nee Zombie Ja/Nee Markie Ja/Nee jimbo Ja/Nee Cas Ja/Nee race1d Ja/Nee bike_add1ct Ja/Nee Cor01 Ja..! who cares Ja/Nee Mannimo Ja/Nee Big Rosa Nee Antoni Ja/Nee mensma Ja/Nee Trudie Ja/Nee Chub Ja/Nee Noppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/Nee Cube Ja/Nee Swind Ja/Nee The Riddler Ja/Nee Joris v B Ja/Nee Rene1 Ja/Nee Motta Ja/Nee Toor Ja/Nee Fast4ward Ja/Nee scottwilko Ja/Nee Eddie Bouncer Nee ilfalco2004 Ja/Nee ts-biker Nee BigM ??? Beginnertje Ja/Nee Woutert Ja/Nee Colnagofreak Ja/Nee Rudo ja
----------
kiekeboe
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 12 Januari 2006
Il Grasso Ja/Nee SpEric Ja Rolandt Ja/Nee Zombie Ja/Nee Markie Ja/Nee jimbo Ja/Nee Cas Ja/Nee race1d Ja/Nee bike_add1ct Ja/Nee Cor01 Ja..! who cares Ja/Nee Mannimo Ja/Nee Big Rosa Nee Antoni Ja/Nee mensma Ja/Nee Trudie Ja/Nee Chub Ja/Nee Noppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/Nee Cube Ja/Nee Swind Ja/Nee The Riddler Kan ik je een week van te voren vertellen Joris v B Ja/Nee Rene1 Ja/Nee Motta Ja/Nee Toor Ja/Nee Fast4ward Ja/Nee scottwilko Ja/Nee Eddie Bouncer Nee ilfalco2004 Ja/Nee ts-biker Nee BigM ??? Beginnertje Ja/Nee Woutert Ja/Nee Colnagofreak Ja/Nee Rudo ja
----------
Il Grasso Ja/Nee SpEric Ja Rolandt Ja/Nee Zombie Ja/Nee Markie Ja/Nee jimbo Ja/Nee Cas Ja/Nee race1d Ja/Nee bike_add1ct Ja/Nee Cor01 Ja..! who cares Ja/Nee Mannimo Ja/Nee Big Rosa Nee Antoni Ja/Nee mensma Ja/Nee Trudie Ja/Nee Chub Ja/Nee Noppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/Nee Cube Ja/Nee Swind Ja/Nee The Riddler Kan ik je een week van te voren vertellen Joris v B Ja/Nee Rene1 Ja/Nee Motta Ja/Nee Toor Ja/Nee Fast4ward Ja/Nee scottwilko Ja/Nee Eddie Bouncer Nee ilfalco2004 Ja/Nee ts-biker Nee BigM ??? Beginnertje Ja/Nee Woutert Ja/Nee Colnagofreak Ja/Nee Rudo ja
----------
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weet niet of het al eerder ergens gemeld is, maar op 19-3 rijden de dames en heren van WT.nl al een rit in Limburg (die al heel lang gepland is). Wellicht dat deze datum dus niet handig is voor mensen die op beide forums zitten.
Less is bore
Il Grasso Ja/Nee SpEric Ja Rolandt Ja/Nee Zombie Ja/Nee Markie Ja/Nee jimbo Ja/Nee Cas Ja/Nee race1d Ja/Nee bike_add1ct Ja/Nee Cor01 Ja..! who cares Ja/Nee Mannimo Ja/Nee Big Rosa Nee Antoni Ja/Nee mensma Ja/Nee Trudie Ja/Nee Chub Ja/Nee Noppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/Nee Cube Ja/Nee Swind Ja/Nee The Riddler Kan ik je een week van te voren vertellen Joris v B Ja/Nee Rene1 Ja/Nee Motta Ja/Nee Toor Ja/Nee Fast4ward JA wel de 150km dan?!?! scottwilko Ja/Nee Eddie Bouncer Nee ilfalco2004 Ja/Nee ts-biker Nee BigM ??? Beginnertje Ja/Nee Woutert Ja/Nee Colnagofreak Ja/Nee Rudo ja
----------
M@zzel
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 13 Januari 2006
Weet niet of het al eerder ergens gemeld is, maar op 19-3 rijden de dames en heren van WT.nl al een rit in Limburg (die al heel lang gepland is). Wellicht dat deze datum dus niet handig is voor mensen die op beide forums zitten.
Moeten toch ook nog wachten of de shirts er dan wel zijn.....of misschien zijn ze er zelfs eerder?? Daarbij heb je toch altijd dat er mensen niet kunnen......... en dan wordt je shirt gewoon opgestuurd!
Moeten toch ook nog wachten of de shirts er dan wel zijn.....of misschien zijn ze er zelfs eerder?? Daarbij heb je toch altijd dat er mensen niet kunnen......... en dan wordt je shirt gewoon opgestuurd!
M@zzel
Il Grasso Ja/Nee
SpEric Ja
Rolandt Ja/Nee
Zombie Ja/Nee
Markie Ja/Nee
jimbo Ja/Nee
Cas Ja/Nee
race1d Ja/Nee
bike_add1ct Ja/Nee
Cor01 Ja..!
who cares Ja/Nee
Mannimo Ja/Nee
Big Rosa Nee
Antoni Ja/Nee
mensma Ja/Nee
Trudie Ja/Nee
Chub Ja/Nee
Noppie Ja (als het droog weer is!)
L.A.N.C.E. Ja/Nee
Cube Ja/Nee
Swind Ja/Nee
The Riddler Kan ik je een week van te voren vertellen
Joris v B Ja/Nee
Rene1 Ja/Nee
Motta Ja/Nee
Toor Ja/Nee
Fast4ward JA wel de 150km dan?!?!
scottwilko Ja/Nee
Eddie Bouncer Nee
ilfalco2004 Ja/Nee
ts-biker Nee
BigM ???
Beginnertje Ja/Nee
Woutert Nee
Colnagofreak Ja/Nee
Rudo ja
Grote kans dat ik niet kom .
19 maart is sowieso wat vroeg, vraag is inderdaad of de setjes dan reeds binnen zijn.
Zit ook met wat andere dingen die me weerhouden. Vervoer, hoewel Noppie als mede-Noordwijker (revelation!!) daar misschien voor een oplossing kan zorgen.
Echter, zo lang ben ik nog niet aan het fietsen en aangezien ik nu ff stuntel met mn gezondheid (niks serieus, maar gewoon geen mogelijkheid te fietsen) en het binnenkort wat drukker wordt met school denk ik niet dat ik tegen die tijd 'klaar' kan zijn om mee te rijden.
Maargoed, wie ben ik, denk niet dat ik gemist wordt .
19 maart is sowieso wat vroeg, vraag is inderdaad of de setjes dan reeds binnen zijn.
Zit ook met wat andere dingen die me weerhouden. Vervoer, hoewel Noppie als mede-Noordwijker (revelation!!) daar misschien voor een oplossing kan zorgen.
Echter, zo lang ben ik nog niet aan het fietsen en aangezien ik nu ff stuntel met mn gezondheid (niks serieus, maar gewoon geen mogelijkheid te fietsen) en het binnenkort wat drukker wordt met school denk ik niet dat ik tegen die tijd 'klaar' kan zijn om mee te rijden.
Maargoed, wie ben ik, denk niet dat ik gemist wordt .
Quoten: Origineel geplaatst door Woutert op 13 Januari 2006
Grote kans dat ik niet kom .19 maart is sowieso wat vroeg, vraag is inderdaad of de setjes dan reeds binnen zijn. Zit ook met wat andere dingen die me weerhouden. Vervoer, hoewel Noppie als mede-Noordwijker (revelation!!) daar misschien voor een oplossing kan zorgen.Echter, zo lang ben ik nog niet aan het fietsen en aangezien ik nu ff stuntel met mn gezondheid (niks serieus, maar gewoon geen mogelijkheid te fietsen) en het binnenkort wat drukker wordt met school denk ik niet dat ik tegen die tijd 'klaar' kan zijn om mee te rijden. Maargoed, wie ben ik, denk niet dat ik gemist wordt .
Ik kan niet voor een oplossing zorgen want je hebt aangeven dat je niet gaat. Maar ja, je kan je nog bedenken.
Groeten uit Noordwijk.
Grote kans dat ik niet kom .19 maart is sowieso wat vroeg, vraag is inderdaad of de setjes dan reeds binnen zijn. Zit ook met wat andere dingen die me weerhouden. Vervoer, hoewel Noppie als mede-Noordwijker (revelation!!) daar misschien voor een oplossing kan zorgen.Echter, zo lang ben ik nog niet aan het fietsen en aangezien ik nu ff stuntel met mn gezondheid (niks serieus, maar gewoon geen mogelijkheid te fietsen) en het binnenkort wat drukker wordt met school denk ik niet dat ik tegen die tijd 'klaar' kan zijn om mee te rijden. Maargoed, wie ben ik, denk niet dat ik gemist wordt .
Ik kan niet voor een oplossing zorgen want je hebt aangeven dat je niet gaat. Maar ja, je kan je nog bedenken.
Groeten uit Noordwijk.
kiekeboe
Ik zie dit nog niet zo gauw geregeld zijn en wel hierom:- is onze forumkledij dan al klaar?- is het dan niet te koud om al in 't kort te rijden?- zijn er genoeg deelnemers beschikbaar? Het Wielertoerist-forum heeft op die datum immers ook al een rit gepland.Voorlopig wacht ik het nog even af...
Il Grasso Ja/NeeSpEric JaRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Ja/Neerace1d Ja/Neebike_add1ct Ja/NeeCor01 Ja..!who cares Ja/NeeMannimo Ja/NeeBig Rosa NeeAntoni Ja/Neemensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)Trudie Ja/NeeChub Ja/NeeNoppie Ja (als het droog weer is!) L.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Kan ik je een week van te voren vertellenJoris v B Ja/NeeRene1 Ja/NeeMotta Ja/Nee Toor Ja/NeeFast4ward JA wel de 150km dan?!?! scottwilko Ja/NeeEddie Bouncer Neeilfalco2004 Ja/Neets-biker Nee BigM ???Beginnertje Ja/NeeWoutert NeeColnagofreak Ja/NeeRudo ja
-
- Forum-lid
Il Grasso Ja/Nee
SpEric Ja
Rolandt Ja/Nee
Zombie Ja/Nee
Markie Ja/Nee
jimbo Ja/Nee
Cas Ja/Nee
race1d Ja/Nee
bike_add1ct Nee (WT.nl tocht)
Cor01 Ja..!
who cares Ja/Nee
Mannimo Ja/Nee
Big Rosa Nee
Antoni Ja/Nee
mensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)
Trudie Ja/Nee
Chub Ja/Nee
L.A.N.C.E. Ja/Nee
Cube Ja/Nee
Swind Ja/Nee
Joris v B Ja/Nee
Rene1 Ja/Nee
Motta Ja/Nee
Toor Ja/Nee
scottwilko Ja/Nee
Eddie Bouncer Nee
ilfalco2004 Ja/Nee
ts-biker Nee
BigM ???
Beginnertje Ja/Nee
Woutert Nee
Colnagofreak Ja/Nee
Rudo ja
SpEric Ja
Rolandt Ja/Nee
Zombie Ja/Nee
Markie Ja/Nee
jimbo Ja/Nee
Cas Ja/Nee
race1d Ja/Nee
bike_add1ct Nee (WT.nl tocht)
Cor01 Ja..!
who cares Ja/Nee
Mannimo Ja/Nee
Big Rosa Nee
Antoni Ja/Nee
mensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)
Trudie Ja/Nee
Chub Ja/Nee
L.A.N.C.E. Ja/Nee
Cube Ja/Nee
Swind Ja/Nee
Joris v B Ja/Nee
Rene1 Ja/Nee
Motta Ja/Nee
Toor Ja/Nee