tour test carbon frames
Hé, ik zie dat het magazine 'tour' dit jaar een aantal lichtgewicht carbon-frames heeft getest. Vermits ik geen Visa-kaart heb, kan ik dat artikel niet online aanschaffen. Is er bijgevolg iemand die het me zou willen inscannen en doormailen (laurent.patriarche@sd.be)
Ik heb vooral interesse in de stijfheidswaarden van de Time, Look en Scott, maar het is altijd wel fijn om het hele artikel eens te kunnen lezen.
Hartelijk dank hiervoor en veel fietsplezier in 2006!!
Ik heb vooral interesse in de stijfheidswaarden van de Time, Look en Scott, maar het is altijd wel fijn om het hele artikel eens te kunnen lezen.
Hartelijk dank hiervoor en veel fietsplezier in 2006!!
-
- Forum-lid
You've got mail...
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door *PFW* op 04 Januari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 04 Januari 2006You've got mail...
Als je toch bezig bent...
Pfff, ja hee...
(PB WT)
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 04 Januari 2006You've got mail...
Als je toch bezig bent...
Pfff, ja hee...
(PB WT)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door compdiver op 04 Januari 2006
ik zou hem ook graag hebben...
me 2![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
ik zou hem ook graag hebben...
me 2
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 04 Januari 2006
You've got mail...
Nou dat heb je dan weer lekker voor mekaar.. Wil je één iemand helpen, komt gelijk een deel van het forum vragen of zij het ook mogen hebben.. Succes ermee .
You've got mail...
Nou dat heb je dan weer lekker voor mekaar.. Wil je één iemand helpen, komt gelijk een deel van het forum vragen of zij het ook mogen hebben.. Succes ermee .