Nu het nieuwe jaar weer is begonnen heb ik mijn tellers van mijn fietsen weer netjes op 0 gezet. Helaas lukt dit niet voor de ODO-meter op de Polar CS100 teller. Ik kan natuurlijk de boel helemaal resetten, maar er moet toch ook een manier zijn om die ODO-meter gedurende het seizoen opnieuw in te stellen?
Ik kan me herinneren ooit gelezen te hebben dat het instellen van de ODO meter zou kunnen met de software die je op de POLAR site kunt downloaden. De overdracht naar de POLAR computer gaat daarbij via geluid. Helaas, ook met die software lukt het me niet om de waarde van de ODO-meter in te stellen. Iemand hier ervaring mee?
ODO-meter van Polar CS100 instellen
Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 03 Januari 2006
Ik ben er nog niet achter met mijn CS200. In de handleiding kon ik ook niets vinden over het instellen van de ODO teller.Benieuwd of het iemand anders wel is gelukt.
Ook ik sluit me hier bij aan (ook een cs200). Zullen we toch Polar om raad moeten vragen?
Ik ben er nog niet achter met mijn CS200. In de handleiding kon ik ook niets vinden over het instellen van de ODO teller.Benieuwd of het iemand anders wel is gelukt.
Ook ik sluit me hier bij aan (ook een cs200). Zullen we toch Polar om raad moeten vragen?
<a target="_blank" href= "http://img55.imageshack.us/my.php?image ... on</a>
-
- Forum-lid HC
Geen enkel probleem hoor. met de nieuwste versie van polar uplink (1.51) kun je de odo instellen zoals je hem hebben wilt. Indien je dit hebt overgedragen naar de fietscomputer dien je deze te resetten door de 3 knoppen tegelijk enkele momenten in te drukken daarna snel doordrukken bij de basis set omdat enkel de tijd maar gewist is en niet de persoonlijke instellingen. dan kun je met de uplink tool wederom de tijd opnieuw instellen (gaat makkelijker en sneller dan via de basis set op de unit) waarna de odo is gereset op de waarde ingevult op de pc.
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 03 Januari 2006
Geen enkel probleem hoor. met de nieuwste versie van polar uplink (1.51) kun je de odo instellen zoals je hem hebben wilt. Indien je dit hebt overgedragen naar de fietscomputer dien je deze te resetten door de 3 knoppen tegelijk enkele momenten in te drukken daarna snel doordrukken bij de basis set omdat enkel de tijd maar gewist is en niet de persoonlijke instellingen. dan kun je met de uplink tool wederom de tijd opnieuw instellen (gaat makkelijker en sneller dan via de basis set op de unit) waarna de odo is gereset op de waarde ingevult op de pc.
Bedankt! Ik ga er mee aan de slag en hoop dat het allemaal nog werkt ook.
Bedankt! Ik ga er mee aan de slag en hoop dat het allemaal nog werkt ook.
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 03 Januari 2006
Geen enkel probleem hoor. met de nieuwste versie van polar uplink (1.51) kun je de odo instellen zoals je hem hebben wilt.
Inderdaad, de nieuwe versie gedownloaded en nu werkt het wel. Er is een tabblad bijgekomen waarin je dit nu kunt regelen. Bedankt.
Geen enkel probleem hoor. met de nieuwste versie van polar uplink (1.51) kun je de odo instellen zoals je hem hebben wilt.
Inderdaad, de nieuwe versie gedownloaded en nu werkt het wel. Er is een tabblad bijgekomen waarin je dit nu kunt regelen. Bedankt.
<a target="_blank" href= "http://img55.imageshack.us/my.php?image ... on</a>
De nieuwe applicatie maakt het inderdaad mogelijk om de "distance" setting van twee fietsen in te stellen. De odo-meter kan echter niet worden veranderd. De CS100 heeft schijnbaar 3 tellers die onafhankelijk van elkaar zijn:
- distance bike 1- distance bike 2- odometer
Wat ik zou verwachten is dat de waarde van "odometer" een optelling is van "distance bike 1" en "distance bike 2" maar dat is helaas niet zo.
- distance bike 1- distance bike 2- odometer
Wat ik zou verwachten is dat de waarde van "odometer" een optelling is van "distance bike 1" en "distance bike 2" maar dat is helaas niet zo.