Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Ridley

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 27 dec 2005 15:43

Hier en daar staan negatieve berichten over Ridley
Er zijn zat gasten die zeggen dat die Ridley Carbon's makkelijk scheuren,  ergaan wel zat verhalen rond zullen wel een zooi gebroken/gescheurd zijn alleen, heb tot nu toe nog geen Gescheurde/Gebroken Ridley Carbon gezien, verderop in dit forum deel staat Ridley Damocles: gebroken? dat zou best kunnen maar waarom is er dan niemand die een foto kan bezorgen? mijn vraag dus nu: wie kan mij een foto daarvan bezorgen? en heeft Ridley Publiekelijk bekent dat er problemen zijn?

hans
Forum-lid
Berichten: 737
Lid geworden op: 08 apr 2004 17:57

hans 27 dec 2005 16:14

Ik denk dat er wel genoeg over deze ridleys geschreven is... als je dit niet gelooft is dit prima.
En bewijzen foto's echt iets? Bijna elk frame scheurt namelijk weleens ook kan het scheuren toegerekend worden aan verkeerd gebruik/valpartijen.
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

thenumberoff
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 nov 2005 08:23

thenumberoff 27 dec 2005 16:33

Heb vanalles gehoord en gezien maar gebroken of gescheurd......?
Ben nu de eigenaar van een Ridley Excalibur met tijdritstuur Profile CBX Pro
Mijn vrouw rijdt ook op een Ridley Excalibur (Folder fiets)
We zullen zien wat er allemaal kapot gaat ik zal jullie op de hoogte houden.
S.C.F.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 dec 2005 20:16

Dat eeuwige gezeur over carbon Ridley's. Kan het nu nooit eens op houden? Je (kuiper) wilt er zelf niet eens 1 aanschaffen dus waar maak je je druk om. Foto's van gescheurde frames zie je zo ie zo niet zo vaak, want als je frame scheeurd breng je hem meestal meteen naar je fm, die hem inpakt en opstuurd.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 27 dec 2005 20:23

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 27 December 2005

Dat eeuwige gezeur over carbon Ridley's. Kan het nu nooit eens op houden? Je (kuiper) wilt er zelf niet eens 1 aanschaffen dus waar maak je je druk om. Foto's van gescheurde frames zie je zo ie zo niet zo vaak, want als je frame scheeurd breng je hem meestal meteen naar je fm, die hem inpakt en opstuurd.


Mwah ik wil best een foto zien van een gestorven Ridley ondanks dat ik de rest al heb gelezen. Hier rust mijn lieve Ridley R.I.P.  
Mijn beide broers rijden beiden Ridley Alu ( wegfiets ) naar volle tevredenheid maar van een beetje sensatie ben ik niet vies, sorry !
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 27 dec 2005 21:04

Het verhaal erbij ken ik niet helemaal, heb hem ook al eens eerder gepost geloof ik. Wat wel duidelijk is, is dat er een scheurtje in het carbon zit...

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 27 dec 2005 22:35

dat is inderdaad een gescheurde ridley, maar waarschijnlijk heeft deze een aardige klap gehad, en dan kan met elk frame dit gebeuren, dus dit is nou niet echt speciaal een ridley probleem.
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 27 dec 2005 22:42

Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 27 December 2005

dat is inderdaad een gescheurde ridley, maar waarschijnlijk heeft deze een aardige klap gehad, en dan kan met elk frame dit gebeuren, dus dit is nou niet echt speciaal een ridley probleem.

Nee that's right, maar ik heb er wel een tijdje om geglimlacht. Thanks !
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

popi
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 22 feb 2005 20:53

popi 27 dec 2005 22:56

AU
En bedankt voor de bloemen.

thenumberoff
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 25 nov 2005 08:23

thenumberoff 29 dec 2005 12:45

RIP
S.C.F.

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 29 dec 2005 14:15

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 27 December 2005

Dat eeuwige gezeur over carbon Ridley's. Kan het nu nooit eens op houden? Je (kuiper) wilt er zelf niet eens 1 aanschaffen dus waar maak je je druk om. Foto's van gescheurde frames zie je zo ie zo niet zo vaak, want als je frame scheeurd breng je hem meestal meteen naar je fm, die hem inpakt en opstuurd.

Het eeuwige gezeur? Nee, ik ben niet verplan 1 aan te schaffen maar overal wordt geschreven dat ze graag breken en als ik dan 2x in een topic vraag of iemand een foto kan plaatsen wordt er geen gehoor gegeven, en voor de rest mag, ik niet benieuwd er naar zijn als ik geen ridley van plan ben aan te schaffen.... bedankt voor die foto aardige klap heeft dat fietsie gehad.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 dec 2005 22:53

Ach die foto is wel aardig. Heb nog een hele verzameling foto's van scott team issue frames (bierblikjes) die hun eigenaar niet hebben overleefd
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie