maratona dles dolomiti
-
- Forum-lid
Ja ik ben ingeloot en de week ervoor de dreilaendergiro
-
- Forum-lid
Gaaf hoor, allebei prachtige ritten, ga ik ook zeker een keer doen.
Ben niet ingeloot, maar ga met cycletours en die hebben 30 nummers gereserveerd (en enroute heeft er ook nog een aantal).
Kijk er heel erg naar uit, moest helaas afgelopen jaar op laatste moment de marmotte afzeggen vanwege een oogoperatie, dus hoop dat het dit jaar wel lukt.
Raphaël
Kijk er heel erg naar uit, moest helaas afgelopen jaar op laatste moment de marmotte afzeggen vanwege een oogoperatie, dus hoop dat het dit jaar wel lukt.
Raphaël
Quoten: Origineel geplaatst door raphaël op 20 Januari 2006
Ben niet ingeloot, maar ga met cycletours en die hebben 30 nummers gereserveerd (en enroute heeft er ook nog een aantal).Kijk er heel erg naar uit, moest helaas afgelopen jaar op laatste moment de marmotte afzeggen vanwege een oogoperatie, dus hoop dat het dit jaar wel lukt.Raphaël
Zit je in ieder geval in een prima hotel in Pedraces
Ben niet ingeloot, maar ga met cycletours en die hebben 30 nummers gereserveerd (en enroute heeft er ook nog een aantal).Kijk er heel erg naar uit, moest helaas afgelopen jaar op laatste moment de marmotte afzeggen vanwege een oogoperatie, dus hoop dat het dit jaar wel lukt.Raphaël
Zit je in ieder geval in een prima hotel in Pedraces
Ik heb nog 1 plaats over op onze verzorgde reis naar de Dolomieten Marathon incl. startkaart Het betreft een verzorgde reis met een luxe toeringcar, 3 nachten in het 3 sterren hotel Pider op basis HP en een startkaart. Wij gaan als groep en wij zijn fietsers uit heel Nederland.Ik organiseer dit nu voor de derde keer en de voorgaande waren een groot succes.Tijdens onze trainings ritten zal onze touring car ons begeleiden en ondersteunen. Het vervoer is incl. het vervoer van 1 fiets. De kosten zijn 340,- euro
Moser
Quoten: Origineel geplaatst door J.Doddema op 20 Februari 2006
Ik heb nog 1 plaats over op onze verzorgde reis naar de Dolomieten Marathon incl. startkaart Het betreft een verzorgde reis met een luxe toeringcar, 3 nachten in het 3 sterren hotel Pider op basis HP en een startkaart. Wij gaan als groep en wij zijn fietsers uit heel Nederland.Ik organiseer dit nu voor de derde keer en de voorgaande waren een groot succes.Tijdens onze trainings ritten zal onze touring car ons begeleiden en ondersteunen. Het vervoer is incl. het vervoer van 1 fiets. De kosten zijn 340,- euro belangstelling, stuur dan snel een mail naar fietsenmetmmtravel@hetnet.nl
Ik heb nog 1 plaats over op onze verzorgde reis naar de Dolomieten Marathon incl. startkaart Het betreft een verzorgde reis met een luxe toeringcar, 3 nachten in het 3 sterren hotel Pider op basis HP en een startkaart. Wij gaan als groep en wij zijn fietsers uit heel Nederland.Ik organiseer dit nu voor de derde keer en de voorgaande waren een groot succes.Tijdens onze trainings ritten zal onze touring car ons begeleiden en ondersteunen. Het vervoer is incl. het vervoer van 1 fiets. De kosten zijn 340,- euro belangstelling, stuur dan snel een mail naar fietsenmetmmtravel@hetnet.nl
Moser