DT240S + DT spaken + CXP33
-
- Forum-lid
Ik ben van plan om een wielset te laten maken met DT Swiss 240S-naven en DT competition spaken en Mavic CXP33 velgen.
Is dit een goed plan en wat zou deze combinatie mogen kosten?
Quoten: Origineel geplaatst door jodokus kwak op 16 December 2005
Ik ben van plan om een wielset te laten maken met DT Swiss 240S-naven en DT competition spaken en Mavic CXP33 velgen.
Hoi,
Bij Math Salden ben je dan €454 armer geworden . In ieder geval een set wielen dat mag gezien worden en bijna onverwoestbaar lijkt mij...
mvg
Hoi,
Bij Math Salden ben je dan €454 armer geworden . In ieder geval een set wielen dat mag gezien worden en bijna onverwoestbaar lijkt mij...
mvg
Bij een goede spaker?? denk in de richting van de 425/475 Euro?? (als je mazzel hebt vanaf 375). Helaas zijn er veel slechte spakers op de markt en ook deze wielen zijn matig als ze slecht zijn ingespaakt.
I.p..v. de Cxp33 zou ik de open pro's nemen passen beter bij deze naven.
Bij CXP33 zou ik voor Campa of Shimano naven gaan.
I.p..v. de Cxp33 zou ik de open pro's nemen passen beter bij deze naven.
Bij CXP33 zou ik voor Campa of Shimano naven gaan.
-
- Forum-lid
Dank voor de info!
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 16 December 2005
Bij een goede spaker?? denk in de richting van de 425/475 Euro?? (als je mazzel hebt vanaf 375). Helaas zijn er veel slechte spakers op de markt en ook deze wielen zijn matig als ze slecht zijn ingespaakt. I.p..v. de Cxp33 zou ik de open pro's nemen passen beter bij deze naven.Bij CXP33 zou ik voor Campa of Shimano naven gaan.
Waarom kies je niet ineens voor de DT R1.1, mooie velg
Bij een goede spaker?? denk in de richting van de 425/475 Euro?? (als je mazzel hebt vanaf 375). Helaas zijn er veel slechte spakers op de markt en ook deze wielen zijn matig als ze slecht zijn ingespaakt. I.p..v. de Cxp33 zou ik de open pro's nemen passen beter bij deze naven.Bij CXP33 zou ik voor Campa of Shimano naven gaan.
Waarom kies je niet ineens voor de DT R1.1, mooie velg
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 17 December 2005
Niet gebust en gezien het feit dat er voor CXP 33 gekozen wordt vermoed ik dat de vrager boven de 75 kg zit (of voor extreme duurzaamheid gaat). De 1.1 is een prima set maar de gevraagde combi is duurzamer.
Dat wel, maar die open pro velg is oook niet alles...
Niet gebust en gezien het feit dat er voor CXP 33 gekozen wordt vermoed ik dat de vrager boven de 75 kg zit (of voor extreme duurzaamheid gaat). De 1.1 is een prima set maar de gevraagde combi is duurzamer.
Dat wel, maar die open pro velg is oook niet alles...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door jodokus kwak op 16 December 2005
Iemand uit Assen kan dit setje leveren voor € 409.
Dit is zijn website:
http://www.bikexperto.com/
Iemand uit Assen kan dit setje leveren voor € 409.
Dit is zijn website:
http://www.bikexperto.com/
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 December 2005
Wat is er dan mis met de Open Pro velg?
Die staat er toch om gekend om na enige tijd te gaan kraken (niet breken, maar geluid maken ).
Wat is er dan mis met de Open Pro velg?
Die staat er toch om gekend om na enige tijd te gaan kraken (niet breken, maar geluid maken ).
- amclassic-fan
- Forum-lid HC