Hallo,
Ik heb een vraagje over casette's kan je gewoon betere casette's gebruiken met mindere groepen? Bijvoorbeeld een Ultergra cassete op een Tiagra groep?
Betere casette?
Quoten: Origineel geplaatst door Zaad op 07 December 2005
Hallo,
Ik heb een vraagje over casette's kan je gewoon betere casette's gebruiken met mindere groepen? Bijvoorbeeld een Ultergra cassete op een Tiagra groep?
ja hoor, maar neem dan ook een goed ketting gelijk.!
Hallo,
ja hoor, maar neem dan ook een goed ketting gelijk.!
-
- Forum-lid HC
geen enkel probleem. gaat waarschijnlijk zelfs nog beter schakelen ook. Als je maar een 9 speed cassette op een 9 speed groep zet
Quoten: Origineel geplaatst door Zaad op 07 December 2005
Bedankt dan neem ik als volgende cassete gewoon een Ultegra cassete met goede ketting
ketting moet* je hier bestellen en zo'n flesje. schelt ook de wereld..
http://www.supremeblack.nl/
* je moet niks natuurlijk
Bedankt dan neem ik als volgende cassete gewoon een Ultegra cassete met goede ketting
ketting moet* je hier bestellen en zo'n flesje. schelt ook de wereld..
http://www.supremeblack.nl/
* je moet niks natuurlijk
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oje, gaan we nu hier ook al SB spammen?
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 08 December 2005
HOEZO spammen, ik ben er, na diverse tips van mede forumers, erg tevreden over en deel dat graag met mensen waarvan ik het idee heb, dat ze die informatie kunnen gebruiken.
heb jij het al eens geprobeerd ?
HOEZO spammen, ik ben er, na diverse tips van mede forumers, erg tevreden over en deel dat graag met mensen waarvan ik het idee heb, dat ze die informatie kunnen gebruiken.
heb jij het al eens geprobeerd ?