carbon vork
Ik heb even een vraag over de voorvork in mijn JanJanssen Vector. Hoe kan ik zien of de voorvork in mijn fiets volledig carbon is?
Dit vraag ik omdat ik deze tegen meerprijs heb besteld en betaald en ik twijfel of deze er ook daadwerkelijk in zit.
De vork in mijn fiets ziet er hetzelfde uit als in de folder, en die is niet volledig carbon maar heeft een aluminium stem. Er staat ook hetzelfde op "integrated carbon system".
Iemand een idee?
Dit vraag ik omdat ik deze tegen meerprijs heb besteld en betaald en ik twijfel of deze er ook daadwerkelijk in zit.
De vork in mijn fiets ziet er hetzelfde uit als in de folder, en die is niet volledig carbon maar heeft een aluminium stem. Er staat ook hetzelfde op "integrated carbon system".
Iemand een idee?
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Quoten: Origineel geplaatst door *PFW* op 29 November 2005
Even het kapje bovenop de stuurpen er af schroeven (kan zonder problemen, de afstelling van het balhoofd staat toch vast via de stuurpen).Dan kun je zo zien of de vorkbuis van metaal is of van carbon.
Moet ik dan de inbus bovenop losdraaien of kan het kapje er zo af?
Even het kapje bovenop de stuurpen er af schroeven (kan zonder problemen, de afstelling van het balhoofd staat toch vast via de stuurpen).Dan kun je zo zien of de vorkbuis van metaal is of van carbon.
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Quoten: Origineel geplaatst door Antoni op 29 November 2005
Ja.
Ja.
Dat zilveren ding is je Expander. Als je naar de binnenkant van de (vork)buis kijkt waar de expander inzit kan je zien of die van alu is of van carbon. kan het op deze foto niet echt zien (er zit waarschijnlijk ook een macrostand op je camera voor als je iets van dichtbij wil fotograferen. )
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
Bij een alu vorkbuis zou je misschien een blank metalen rand zien van het zagen.
Ik zie een zwarte rand, een beetje ribbelig gezaagd.
Bij een alu vorkbuis zou je misschien een blank metalen rand zien van het zagen.
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Quoten: Origineel geplaatst door Antoni op 29 November 2005
Ik vrees dat je FM heeft gedaan wat ie moest doen
Ik vrees dat je FM heeft gedaan wat ie moest doen
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
Quote: Ik vrees dat je FM heeft gedaan wat ie moest doen
?
?Daar zou heel blij mee zijn, mijn FM is een hele fijne vent en als het wel de verkeerde zou zijn kan hij daar ook niets aan doen hij heeft hem compleet bij JJ besteld.?Maar ik ben gerust gesteld, bedankt.
?
?Daar zou heel blij mee zijn, mijn FM is een hele fijne vent en als het wel de verkeerde zou zijn kan hij daar ook niets aan doen hij heeft hem compleet bij JJ besteld.?Maar ik ben gerust gesteld, bedankt.
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector