Afgekeken van MTB forum, maar welk leuk . Plaats hier de ( in jouw ogen) mooiste, verrassendste, zinvolle en uiteraard niet zinvolle uitspraken, adviezen en commentaren gedaan hier op het forum.....
De Mooiste Quotes
Dus om gelijk te beginnen en een evt voorbeeld te stellen....
Als reactie op de vraag om zelf te bouwen of compleet te kopen?
Quoten: Origineel geplaatst door schmo op 20 November 2005
.... Als je dan iets verneukt hoef je niet meteen gereanimeerd te worden. ....
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid
Ik weet niet van wie hij is maar ik vind hem wel schitterend!
"Beter over mijn fiets lullen dan over mijn lul fietsen".
"Beter over mijn fiets lullen dan over mijn lul fietsen".
Excuse me while I kiss the sky
-
- Forum-lid
Heeft wel is waar niets met fietsen te maken maar vind hem zelf toch echt het mooiste wat ik ooit gehoord heb
Barend en van Dorp aan Cruijff moet om het file probleem op te lossen de max snelheid om laag of omhoog
Cruijff: Omhoog naar 140 want dan ben je sneller van de autosnelweg af
inderdaad een echte Cruijff uitspraak
Barend en van Dorp aan Cruijff moet om het file probleem op te lossen de max snelheid om laag of omhoog
Cruijff: Omhoog naar 140 want dan ben je sneller van de autosnelweg af
inderdaad een echte Cruijff uitspraak
Quoten: Origineel geplaatst door schmo op 21 November 2005
Ik ben vereerd dat het rijtje geopend werd met een quote van mij, maar Big Rosa bezet alle plaatsen van de Quote 500 naar mijn beschijden mening.
Ja, je kan dit forum beter het Big Rosa forum noemen, die gozer schrijft zo verschrikkelijk veel, dattie nog tijd heeft om te fietsen, te werken, te neu.. etc.
Ik ben vereerd dat het rijtje geopend werd met een quote van mij, maar Big Rosa bezet alle plaatsen van de Quote 500 naar mijn beschijden mening.
Ja, je kan dit forum beter het Big Rosa forum noemen, die gozer schrijft zo verschrikkelijk veel, dattie nog tijd heeft om te fietsen, te werken, te neu.. etc.
kiekeboe