Ik heb net deze velgen gekocht en ik zit te twijfelen of ik de stickers er niet af zal halen... Ik vind zelf namelijk de carbon structuur wel mooi en aangezien Mavic mij toch niet sponsord...
Heeft iemand misschien een foto van de velgen zonder stickers of heeft iemand anders hetzelfde gedaan?
Cosmic Carbone SL 2006 zonder stickers?
ik heb het al in een c50 gezien en het is super mooi als je een klasieke stijl van fiets hebt. Voor een racie uitstraling vind ik decals wel mooi
Quoten: Origineel geplaatst door Zürich op 17 November 2005
Heeft iemand misschien een foto van de velgen zonder stickers of heeft iemand anders hetzelfde gedaan?
Foto van een ander deel van dit forum:
Foto van een ander deel van dit forum:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
bij mavic is dat wel. igg bij de oude ksyrium elite dus ik neem aan ook de andere wielen
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je de barcode laat zitten behoud je gewoon je garantie. en dat is dus op bij de fiets op de foto ook het geval, geen probleem.
Ben al wat verder met decals voor de nieuwe cosmics, heb Casran een foto gestuurd, kijken of hij hem wil plaatsen.
Ben al wat verder met decals voor de nieuwe cosmics, heb Casran een foto gestuurd, kijken of hij hem wil plaatsen.
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 17 November 2005
Zo... net terug van de piste en ze in mijn inbox gevonden; hier komen ze:
Zo... net terug van de piste en ze in mijn inbox gevonden; hier komen ze:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
Mwa, garantie..... wettelijk gezien moet je daarvoor bij de dealer zijn, en als het defect geen verband houdt met het verwijderen van de stickers heeft hij geen gronden om je garantie te weigeren.
Ik vind ze zonder stickers trouwens veel stijlvoller!
Ik vind ze zonder stickers trouwens veel stijlvoller!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"