Bij diverse Nederlandse aanbieders €999, misschien is het in Duitsland wat goedkoper te vinden?
Het enigste verschil is idd de alu crank, verder niks.
Campa Chorus 2006
- daniel1975
- Forum-lid HC
De carbonversie is belachelijk duur. Echt niet leuk meer. Zoveel meer geld voor slechts een minimaal gewichtsverschil.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Dionyssus op 07 November 2005
Weet iemand de prijs van de Campa Chorus 10sp? (Carbon crank).
Nog een vraag: Wat zijn de verschillen met de "aluminium crank" versie. Is dit enkel de crank?
Bij Hopmans 930 euro.
http://www.hopmansfietsgigant.nl/groeps ... index.html
Weet iemand de prijs van de Campa Chorus 10sp? (Carbon crank).
Nog een vraag: Wat zijn de verschillen met de "aluminium crank" versie. Is dit enkel de crank?
Bij Hopmans 930 euro.
http://www.hopmansfietsgigant.nl/groeps ... index.html
Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 07 November 2005
De carbonversie is belachelijk duur. Echt niet leuk meer. Zoveel meer geld voor slechts een minimaal gewichtsverschil.
250€ meer neertellen om 107g minder over te houden
De carbonversie ziet er wel veel mooier uit, de alu-versie nogal gewoontjes.
Motta
250€ meer neertellen om 107g minder over te houden
De carbonversie ziet er wel veel mooier uit, de alu-versie nogal gewoontjes.
Motta
Motta
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door motta op 07 November 2005
250€ meer neertellen om 107g minder over te houden De carbonversie ziet er wel veel mooier uit, de alu-versie nogal gewoontjes.Motta
Ik heb ook de carbon-versie gekocht maar heb daarbij helemaal niet naar het gewicht gekeken of gedacht. Ik vind het gewoon mooi !!!
250€ meer neertellen om 107g minder over te houden De carbonversie ziet er wel veel mooier uit, de alu-versie nogal gewoontjes.Motta
Ik heb ook de carbon-versie gekocht maar heb daarbij helemaal niet naar het gewicht gekeken of gedacht. Ik vind het gewoon mooi !!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Advies prijs 1500 euro dan heb je 53-39 carbon Compac 25-12 tandwielen Pedalen van Chorus carbon remmen carbon achterderaileur 2x bidonhouder carbon zadelpen van Campa carbon uiteraard wielnaven en een Headset van campa
S.C.F.
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door The number off op 27 December 2005
Advies prijs 1500 euro dan heb je 53-39 carbon Compac 25-12 tandwielen Pedalen van Chorus carbon remmen carbon achterderaileur 2x bidonhouder carbon zadelpen van Campa carbon uiteraard wielnaven en een Headset van campa
leestekens?
leestekens?
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door The number off op 27 December 2005
Advies prijs 1500 euro: dan heb je 53-39 carbon Compac, 25-12 tandwielen, Pedalen van Chorus, carbon remmen, carbon achterderaileur, 2x bidonhouder carbon, zadelpen van Campa carbon uiteraard, wielnaven en een Headset van campa.
zo beter puntje van me xxx
Advies prijs 1500 euro: dan heb je 53-39 carbon Compac, 25-12 tandwielen, Pedalen van Chorus, carbon remmen, carbon achterderaileur, 2x bidonhouder carbon, zadelpen van Campa carbon uiteraard, wielnaven en een Headset van campa.
zo beter puntje van me xxx
S.C.F.