Hallo, mijn vriend heeft zich sinds kort op een nieuwe hobby gestort ... mountainbiken. Hij is er veel mee bezig en wil eigenlijk een nieuwe fiets. Hij heeft een goeie giant maar vind dat het tijd word voor een mountainbike waar hij echt mee uit de voeten kan, dus ook in de bossen waar dikke lagen modder zijn. Hij wil het liefst een fiets met die speciale trappers en schoenen en schijfremmen ?!?! Ik heb er helaas geen verstand van dus please is er iemand die mij advies kan geven over wat nou 'echt' goed is, en beetje redelijke prijscategorie! Het lijkt me een leuk kado voor de kerst dus snel reageren zou toppie zijn.
Alvast bedankt
Op fietsen zoektocht !!!
Hoe groot is het budget dat je te besteden hebt?
Kijk ook even in de andere topics waar al diverse discussies gevoerd zijn over mountainbikes in het algemeen en schijfremmen in het bijzonder.
Het merendeel van de forumleden hier rijdt me een racefiets op de weg. De mountainbikers zijn in de minderheid.
Stel je vraag anders ook eens op www.mtbsport.nl (daar komen alleen mountainbikers, varierend van liefhebber tot elite renner zij kunnen je vast helpen).
Kijk ook even in de andere topics waar al diverse discussies gevoerd zijn over mountainbikes in het algemeen en schijfremmen in het bijzonder.
Het merendeel van de forumleden hier rijdt me een racefiets op de weg. De mountainbikers zijn in de minderheid.
Stel je vraag anders ook eens op www.mtbsport.nl (daar komen alleen mountainbikers, varierend van liefhebber tot elite renner zij kunnen je vast helpen).
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Er is zooo veel te koop en de keus is erg persoonlijk dat de kans behoorlijk aanwezig is dat je iets koopt wat hij niet echt wil lijkt mij.
Ik zou het persoonlijk als mooiste cadeau zien als ik het fiat zou krijgen van mijn partner om een fiets voor m'n verjaardag uit te zoeken.
Ik zou het persoonlijk als mooiste cadeau zien als ik het fiat zou krijgen van mijn partner om een fiets voor m'n verjaardag uit te zoeken.
kan je de tip meegeven om geen schijfremmen te nemen. voor nederland is dat niet echt praktisch; moder en los zand laten de remmen zeer snel aanlopen. je kan beter voor de magura hs-11 of hs-33 gaan. alle voordelen van v-brakes en schijfremmen en vrijwel geen nadelen. (misschien dat ze wat aan de zware kan zijn). suc6
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk ook op www.mountainbike.nl daar vind je nog véééél meer over mtb fietsen. Suc6!
50 and still going strong