ik heb nu een trek 8000 met bontrager race lite wieltjes kan iemand mij vertellen wat nou echt mooie wielen zijn voor niet al te veel geld +/- 500 euro.
het moet goed en mooi zijn en het liefst niet tubelles (mag wel).
pimp wielen
-
- Forum-lid HC
Voor dat geld zijn bijna alle wielen compatible met tubeless. En dan zou mijn voorkeur uitgaan naar de Mavic Crossmax enduro.
- daniel1975
- Forum-lid HC
I agree
Less is bore
-
- Forum-lid
ondanks promotie daaromtrent zijn die echter niet heel stijf. Bij gebruik door zwaardere rijders (ik ben 1meter95 bij 95 kg) ervaar je toch redelijk wat zijwaartse speling. Ze blijven echter wel goed heel.
jacqueswww.onzehoop.be
jacqueswww.onzehoop.be
Ondanks dat pimpen anno 2010 vast niet meer "in" is, is dit toch best gaaf:
FILMPJE
[img=http://img692.imageshack.us/img692/5255/ledfiets.jpg]
FILMPJE
[img=http://img692.imageshack.us/img692/5255/ledfiets.jpg]
-
- Forum-lid HC
Goh, voor 500 euro zou ik gaan voor een handgemaakt setje. Ik vind het mooi staan.
Als je een fabriekssetje wilt zou ik fulcrums nemen de RM1 bv of RMZ. Cobalt ziet er erg pimp uit!
Voor een mooi handgemaakt setje.
Naven: Hope pro 2 naven (kan je een leuk kleurtje kiezen), of dt240 is wat lichter.
Spake: DT revo of als je platte wilt sapin xrays
Velgen: Notubes olympic, heten tegenwoordig alpine. Erg licht sterk en de mogelijkheid om tubeless te rijden maar ook goed met biba. Wil je wat geld besparen een mavic x717 of DT4.2 wel zwaarder.
Op bikeboosting kun je alle sets configureren zie je meteen het gewicht. Ik zou wel voor 32 spaken gaan, tenzij je lichter dan 71/72 kg bent. dan zou je eventueel 28 kunnen nemen.
Als je een fabriekssetje wilt zou ik fulcrums nemen de RM1 bv of RMZ. Cobalt ziet er erg pimp uit!
Voor een mooi handgemaakt setje.
Naven: Hope pro 2 naven (kan je een leuk kleurtje kiezen), of dt240 is wat lichter.
Spake: DT revo of als je platte wilt sapin xrays
Velgen: Notubes olympic, heten tegenwoordig alpine. Erg licht sterk en de mogelijkheid om tubeless te rijden maar ook goed met biba. Wil je wat geld besparen een mavic x717 of DT4.2 wel zwaarder.
Op bikeboosting kun je alle sets configureren zie je meteen het gewicht. Ik zou wel voor 32 spaken gaan, tenzij je lichter dan 71/72 kg bent. dan zou je eventueel 28 kunnen nemen.