Zoals bij een eerder topic al vermeld roesten sommige boutjes van een raceiets al in de folder. Zo ook bij mij en ik heb hier een bloedhekel aan. Nu kan ik ze natuurlijk vervangen voor titanium exemplaren, maar waar koop ik die online (in europa).
het gaat bij mij om de volgende posities:
Zadelpenklem (1 st.)
Bidonhouder (4 st.)
Stuurpen (6 st.)
titanium boutjes
Ik heb wel wat adressen maar zo werkt het dus niet! titanium is niet gelijk titanium en je zult eers moeten bepalen welke maten en welke treksterkte je nodig hebt. mail me maar al je uit de maten bent en waar je ze voor wilt gebruiken.....
P.s. voor bidonhouder kun je net zo goed alu of carbon boutjes pakken aangezien dit toch niet veel lijdt.
P.s. voor bidonhouder kun je net zo goed alu of carbon boutjes pakken aangezien dit toch niet veel lijdt.
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 30 Oktober 2005
Ik heb wel wat adressen maar zo werkt het dus niet! titanium is niet gelijk titanium en je zult eers moeten bepalen welke maten en welke treksterkte je nodig hebt. mail me maar al je uit de maten bent en waar je ze voor wilt gebruiken.....
zijn die carbon bouten niet wat overprijst? en wat kosten titanium alu of carbonbouten dan? bijv voor bidonhouder.
zijn die carbon bouten niet wat overprijst? en wat kosten titanium alu of carbonbouten dan? bijv voor bidonhouder.
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Alles heeft zijn prijs maar goede titanium boutjes zijn ook niet goedkoop. (bedenk wel dat een nieuw setje voortanden welliswaar vergoed wordt maar altijd duurder is dan een paar goede boutjes voor je stuurpen. (ik werk uitsluitend met de italiaanse fabrikant die ook aan syntace levert).
Titanium boutjes voor bidons zijn dus niet echt duur (reken voor 4 stuks op een euro of 6-7)
Titanium boutjes voor bidons zijn dus niet echt duur (reken voor 4 stuks op een euro of 6-7)
-
- Forum-lid
Kijk eens bij bike-components.de, daar hebben ze wel van zulke dingetjes. Misschien weet sharkman of hun kwaliteit goed is.
Dream-plus.
Dream-plus.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door delsol op 01 November 2005
hoe meet je de lengte van de boutjes ,over de gehele lengte of alleen de schroefdraad?
Alleen de lengte van de schroefdraad.
Als er een verzonken kop aanzit, hier waarschijnlijk niet, dan meet je dus de lengte van het gehele boutje.
Dream-plus
hoe meet je de lengte van de boutjes ,over de gehele lengte of alleen de schroefdraad?
Alleen de lengte van de schroefdraad.
Als er een verzonken kop aanzit, hier waarschijnlijk niet, dan meet je dus de lengte van het gehele boutje.
Dream-plus