SRAM weggroep
Van de homepage van Fiets gepikt:
Zoals eerder te lezen viel, komt het Amerikaanse onderdelenmerk SRAM met een race-onderdelengroep op de markt. Langzaam brengt SRAM nu meer nieuws over de onderdelen. Een hendel doet zowel het af- als opschakelen. Hier de tekeningen die dat bevestigen. Kort drukken zorgt voor afschakelen. Als je de hendel dan doordrukt schakel je op (lichter). Het klinkt verwarrend, maar volgens SRAM is het juist zeer logisch, omdat je maar één hendel hebt
Wat denken/verwachten jullie er van?
Zoals eerder te lezen viel, komt het Amerikaanse onderdelenmerk SRAM met een race-onderdelengroep op de markt. Langzaam brengt SRAM nu meer nieuws over de onderdelen. Een hendel doet zowel het af- als opschakelen. Hier de tekeningen die dat bevestigen. Kort drukken zorgt voor afschakelen. Als je de hendel dan doordrukt schakel je op (lichter). Het klinkt verwarrend, maar volgens SRAM is het juist zeer logisch, omdat je maar één hendel hebt
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 21 Oktober 2005
niet echt handig denk ik. je bent aan het sprinten om de eerste plaats. je kan je kracht in je handen niet goed doseren omdat je al 3 uur in de regen fietst. je wil nog even een tandje erbij schakelen. oeps... perongeluk lichter gedaan.. verlore..
niet echt handig denk ik. je bent aan het sprinten om de eerste plaats. je kan je kracht in je handen niet goed doseren omdat je al 3 uur in de regen fietst. je wil nog even een tandje erbij schakelen. oeps... perongeluk lichter gedaan.. verlore..
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een interessant artikel over de SRAM weggroep:
http://www.cyclingnews.com/tech/2005/sh ... erbike0522
http://www.cyclingnews.com/tech/2005/sh ... erbike0522
- daniel1975
- Forum-lid HC
En op de bikemotion ontbrak de weggroep en ze wilden er niks over vertellen...
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 21 Oktober 2005
Ben ik blij dat ik hem al gezien heb in Keulen. Maar info geven ze idd nog niet veel uit
Ben ik blij dat ik hem al gezien heb in Keulen. Maar info geven ze idd nog niet veel uit
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 02 Januari 2006
By Velonews Editors
This report filed October 13, 2005
Volgens mij staat dit er al een heel even
Misschien ge-update? Die onderste foto's had ik nog nooit gezien.
By Velonews Editors
This report filed October 13, 2005
Volgens mij staat dit er al een heel even
Misschien ge-update? Die onderste foto's had ik nog nooit gezien.
-
- Forum-lid HC
Op de stuurhendels na vind ik het wel een heele mooie groep als ik dat even mag zeggen
Oogt allemaal mooi, en geen kabels die voor je stuur hangen, zoals bij Shimano.
Andere commentaren vind ik wat voorbarig. Ik zie maar al te vaak mensen uitgebreide replieken schrijven over een produkt waarvan ze enkel foto's zagen... niet aan mij besteed.
Andere commentaren vind ik wat voorbarig. Ik zie maar al te vaak mensen uitgebreide replieken schrijven over een produkt waarvan ze enkel foto's zagen... niet aan mij besteed.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -