FIETS oktober
Daar gaan we weer: te veel MTB en een grove spelfout in het artikel over de Dordogne (wel leuk trouwens, want ik heb er jaren gewoond en ga er nog steeds 6 weken per jaar naar toe): het is Perigord POURPRE (purper=kleur van wijn) en niet POUPRE, maar ja.......
Verder weinig dat mij interesseert. De Jan Janssen Magic is niet echt iets waar ik graag over lees, want ik had er eentje, een paar jaar terug, waarvan ik het achterwiel niet kon verwisselen zonder de achterband leeg te laten lopen.....
Gr, Diogenes
Verder weinig dat mij interesseert. De Jan Janssen Magic is niet echt iets waar ik graag over lees, want ik had er eentje, een paar jaar terug, waarvan ik het achterwiel niet kon verwisselen zonder de achterband leeg te laten lopen.....
Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
Ik heb nog niks ontvangen.
Alleen roepen dat t niks is dat dat ik m binnen 10 minuten uit heb heb ik in de vorige afleveringen al gedaan, ik zal nu wat constructieve feedback proberen te leveren
Alleen roepen dat t niks is dat dat ik m binnen 10 minuten uit heb heb ik in de vorige afleveringen al gedaan, ik zal nu wat constructieve feedback proberen te leveren
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4746
- Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44
Wel gelezen dat ik veel te veel geld heb uitgegeven aan mijn polar cs200. volgens fiets kost die namelijk 59 euro heb ik er toch zeker 80 te veel betaald
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 07 Oktober 2005
Wel gelezen dat ik veel te veel geld heb uitgegeven aan mijn polar cs200. volgens fiets kost die namelijk 59 euro heb ik er toch zeker 80 te veel betaald
Zag ik vanmiddag voor 105 euro liggen, dus je hebt iig niet de scherpste prijs gehad.Wel een knullig foutje dan, 59 euro slaat natuurlijk nergens op.
Wel gelezen dat ik veel te veel geld heb uitgegeven aan mijn polar cs200. volgens fiets kost die namelijk 59 euro heb ik er toch zeker 80 te veel betaald
Zag ik vanmiddag voor 105 euro liggen, dus je hebt iig niet de scherpste prijs gehad.Wel een knullig foutje dan, 59 euro slaat natuurlijk nergens op.
>Ook nog posiieve verhalen?
Eigenlijk niet. Ik heb hem nog eens doorgelezen, maar er staat weer niets in dat mij interesseert.
Een verhaal over iemand die 4000 km in een stuk rijdt, lijkt mij meer een geval voor het maandblad voor Psychiatrie dan voor FIETS. Of moet het meest extreme gedrag beloond worden met een artikel? Wat moet de volgende doen om hier overheen te gaan: 10.000 km zonder te stoppen? Een maand lang de Mt. ventoux opracen?
Gr, Diogenes
Eigenlijk niet. Ik heb hem nog eens doorgelezen, maar er staat weer niets in dat mij interesseert.
Een verhaal over iemand die 4000 km in een stuk rijdt, lijkt mij meer een geval voor het maandblad voor Psychiatrie dan voor FIETS. Of moet het meest extreme gedrag beloond worden met een artikel? Wat moet de volgende doen om hier overheen te gaan: 10.000 km zonder te stoppen? Een maand lang de Mt. ventoux opracen?
Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
Waarom lees je het tijdschrift FIETS überhaupt nog! Ik ben nog maar net op het forum en ik heb een aantal postings doorgelezen, maar ik geloof dat je zeer negatief bent. Toch elke maand FIETS blijven lezen en daarna je negatieve gevoelens op dit forum botvieren...!!! Dat schiet toch niet op!!!
Leuk trouwens de nieuwe lay out
Leuk trouwens de nieuwe lay out
Winnaars zijn verliezers die nooit opgeven...
Zo, snel de meest interessante onderwerpen doorgelezen. De regenjacken test was interessant omdat hieruit blijkt dat sommige jacks tegen regen waardeloos zijn. Ja, die prijs van de Polar CS200 ......Het is onbegrijpelijk dat zulke fouten niet worden gezien bij een 'proofreading'. Als een redakteur die met fietsen- en onderdelen prijzen bekend is dat ziet staan dan moet er toch een lampje gaan branden! Wij als onnozele lezers zien dit toch ook direkt!
@ Richard Plugge: Richard, je schrijft dat de nieuwe lay out weer wat beter leest. Dit is maar ten dele waar. Als oudere lezer met bril is b.v. de omschrijving van de fietstesten ,voor mij althans, bijna niet te lezen. Ten eerste zijn de letters en cijfers veel te klein achter: de Torsiestijfheid, vorkstijfheid, bracketstijfheid en stabiliteitsindex. Verder is de zwarte opdruk op de steenroodachtige achtergrond ongelukkig gekozen. Gebruik dan witte letters of een duidelijk contrasterende achtergrond. Zwarte tekst op roodachtige of blauwe achtergrond is een crime! De voordien gebruikte aanduidingen , zoals die balk vond ik persoonlijk duidelijker en begrijpbaarder. Verder ben ik wel content met de nieuwe opzet.
TIPS
Misschien kan een techneut eens wat aandacht schenken aan de voor- en nadelen van torsie-vork-bracketstijfheid en stabiliteits index. Wat betekenen die factoren voor zwaardere rijders ? Is de bracketstijfheid nu van grote invloed bij het sprinten of is dit juist de torsiestijfheid? Wat is het belang van de vorkstijfheid? En de ZIJDELINGSE vorkstijfheid? Die wordt nooit gemeten maar schijnt wel van belang te zijn. Als die teveel meebuigt bij zwaar aanzetten of bij snelle afdalingen in bochten, wat zijn de gevolgen hiervan? Zwabberen ? Kortom, dit is wellicht wat voer voor komende uitgaven van FIETS!
@ Richard Plugge: Richard, je schrijft dat de nieuwe lay out weer wat beter leest. Dit is maar ten dele waar. Als oudere lezer met bril is b.v. de omschrijving van de fietstesten ,voor mij althans, bijna niet te lezen. Ten eerste zijn de letters en cijfers veel te klein achter: de Torsiestijfheid, vorkstijfheid, bracketstijfheid en stabiliteitsindex. Verder is de zwarte opdruk op de steenroodachtige achtergrond ongelukkig gekozen. Gebruik dan witte letters of een duidelijk contrasterende achtergrond. Zwarte tekst op roodachtige of blauwe achtergrond is een crime! De voordien gebruikte aanduidingen , zoals die balk vond ik persoonlijk duidelijker en begrijpbaarder. Verder ben ik wel content met de nieuwe opzet.
TIPS
Misschien kan een techneut eens wat aandacht schenken aan de voor- en nadelen van torsie-vork-bracketstijfheid en stabiliteits index. Wat betekenen die factoren voor zwaardere rijders ? Is de bracketstijfheid nu van grote invloed bij het sprinten of is dit juist de torsiestijfheid? Wat is het belang van de vorkstijfheid? En de ZIJDELINGSE vorkstijfheid? Die wordt nooit gemeten maar schijnt wel van belang te zijn. Als die teveel meebuigt bij zwaar aanzetten of bij snelle afdalingen in bochten, wat zijn de gevolgen hiervan? Zwabberen ? Kortom, dit is wellicht wat voer voor komende uitgaven van FIETS!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
>Waarom lees je het tijdschrift FIETS überhaupt nog!
Dat vraag ik mij ook af. Waarschijnlijk omdat ik vergeten ben het blad op te zeggen. Ik lees maar heel weinig artikelen meer in FIETS. Aangezien ik graag uitgebreide tests heb, lees ik liever TOUR of een franstalig blad.
> Ik ben nog maar net op het forum en ik heb een aantal postings doorgelezen, maar ik geloof dat je zeer negatief bent.
Over FIETS tegenwoordig wel, ja. Maar dat komt o.a. omdat ik geen feeling met het MTB gebeuren heb.
> Toch elke maand FIETS blijven lezen en daarna je negatieve gevoelens op dit forum botvieren...!!! Dat schiet toch niet op!!!
Waarom niet? Het zou niet opschieten als iedereen altijd positief zou zijn over het blad, want dan heb je geen discussie.
Have a nice day! "Happy little trees"
Positief genoeg zo?
Gr, Diogenes
Dat vraag ik mij ook af. Waarschijnlijk omdat ik vergeten ben het blad op te zeggen. Ik lees maar heel weinig artikelen meer in FIETS. Aangezien ik graag uitgebreide tests heb, lees ik liever TOUR of een franstalig blad.
> Ik ben nog maar net op het forum en ik heb een aantal postings doorgelezen, maar ik geloof dat je zeer negatief bent.
Over FIETS tegenwoordig wel, ja. Maar dat komt o.a. omdat ik geen feeling met het MTB gebeuren heb.
> Toch elke maand FIETS blijven lezen en daarna je negatieve gevoelens op dit forum botvieren...!!! Dat schiet toch niet op!!!
Waarom niet? Het zou niet opschieten als iedereen altijd positief zou zijn over het blad, want dan heb je geen discussie.
Have a nice day! "Happy little trees"
Positief genoeg zo?
Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido