Sla je slag!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo megagoedkoop is die toko niet. Ultegragroep bij Hopmans: E445,-. Wel iets duurder, maar uit duitsland halen is ook niet voor iedereen iets wat ze zomaar doen.
Ik ben zelf op zoek naar een setje X9 triggershifters, maar die zijn hier veel duurder dan bij andere duitse webshops hoor. 75 euro voor de triggers: bij Actionsports.de krijg je voor 89 euro triggers + X9 achterderailleur.
Ik ben zelf op zoek naar een setje X9 triggershifters, maar die zijn hier veel duurder dan bij andere duitse webshops hoor. 75 euro voor de triggers: bij Actionsports.de krijg je voor 89 euro triggers + X9 achterderailleur.
Less is bore
WTF!! Ik heb net zelf voor 550 een Ulterge groepje gekocht!Ok als ik deze had gedaan had ik er nog een andere cassette bij moeten doen en een klembandje voor de voorderailleur, maar dan is ie nog steeds veel goedkoper....
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 02 Oktober 2005
Zo megagoedkoop is die toko niet. Ultegragroep bij Hopmans: E445,-. Wel iets duurder, maar uit duitsland halen is ook niet voor iedereen iets wat ze zomaar doen.Ik ben zelf op zoek naar een setje X9 triggershifters, maar die zijn hier veel duurder dan bij andere duitse webshops hoor. 75 euro voor de triggers: bij Actionsports.de krijg je voor 89 euro triggers + X9 achterderailleur.
Let wel dit is de 10 speedgroep, die kost bij Hopmans €545,-...
Zo megagoedkoop is die toko niet. Ultegragroep bij Hopmans: E445,-. Wel iets duurder, maar uit duitsland halen is ook niet voor iedereen iets wat ze zomaar doen.Ik ben zelf op zoek naar een setje X9 triggershifters, maar die zijn hier veel duurder dan bij andere duitse webshops hoor. 75 euro voor de triggers: bij Actionsports.de krijg je voor 89 euro triggers + X9 achterderailleur.
Let wel dit is de 10 speedgroep, die kost bij Hopmans €545,-...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Heb ook eens gekeken en er staan nog zeer mooie producten op die site. vb als je op wielset klikt, zou je aan campa boras kunnen raken voor nog geen € 1 000
http://www.bike-components.de/catalog/p ... cts_id=521
iets in mij zegt toch dat dat onmogelijk is. zou het kunnen dat het enkel een voor/achterwiel is? (ksnap geen duits)
Ps wat wil VR en HR zeggen?
Vriendelijke groet,
PJ
http://www.bike-components.de/catalog/p ... cts_id=521
iets in mij zegt toch dat dat onmogelijk is. zou het kunnen dat het enkel een voor/achterwiel is? (ksnap geen duits)
Ps wat wil VR en HR zeggen?
Vriendelijke groet,
PJ
Quoten: Origineel geplaatst door Pierke op 04 Oktober 2005
iets in mij zegt toch dat dat onmogelijk is. zou het kunnen dat het enkel een voor/achterwiel is? (ksnap geen duits)Ps wat wil VR en HR zeggen?
Daarom hebben ze er fotootjes bij gezet
VR = voorwiel HR = achterwiel
iets in mij zegt toch dat dat onmogelijk is. zou het kunnen dat het enkel een voor/achterwiel is? (ksnap geen duits)Ps wat wil VR en HR zeggen?
Daarom hebben ze er fotootjes bij gezet
VR = voorwiel HR = achterwiel
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.