Wie weet waar ik deze onderdelen los kan kopen? Of heeft iemand misschien ergens een paar oude schoenen staan die ie toch niet meer gebruikt? Ik wil ze dan wel voor een zacht prijsje overnemen.
Een van twee is namelijk kapot bij mij.
Gezocht: Sidi Techno Evol Buckles
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Dat had ik ook gedacht/gehoopt. Blijkt helaas niet het geval te zijn. Zij kunnen alleen de nieuwe versie bestellen.
misschien even contact opnemen met Veltec? Die zullen je wel aan een adres kunnen helpen waar ze dit verkopen.
Overigens kun je ook gebruik maken van google... zoekwoorden: 'sidi', 'spare' en 'parts'.
1 van de resultaten was deze: http://www.stay-active.nl/nl/dept_776.html
Succes!
Overigens kun je ook gebruik maken van google... zoekwoorden: 'sidi', 'spare' en 'parts'.
1 van de resultaten was deze: http://www.stay-active.nl/nl/dept_776.html
Succes!
-
- Forum-lid
Bedankt voor de Veltec tip. Die ga ik 'ns bellen.
Had inderdaad ook al via google geprobeerd te achterhalen waar ze te krijgen zijn. Vond alleen Speedgoat Bicycles in de VS. Ze kosten daar 60 dollar (incl.). Vond ik een beetje te veel.
Op de pagina die jij noemt staan ze niet. Daar staan alleen de nieuwere modellen. Toch bedankt!
Had inderdaad ook al via google geprobeerd te achterhalen waar ze te krijgen zijn. Vond alleen Speedgoat Bicycles in de VS. Ze kosten daar 60 dollar (incl.). Vond ik een beetje te veel.
Op de pagina die jij noemt staan ze niet. Daar staan alleen de nieuwere modellen. Toch bedankt!
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 10 Oktober 2005
Bekende naam, werkt toevalig niet in Katwijk?
Big one half Nederland heet Jan de Groot! Haal maar eens een bossche bol de enige echte van ......Jan de Groot!
Bekende naam, werkt toevalig niet in Katwijk?
Big one half Nederland heet Jan de Groot! Haal maar eens een bossche bol de enige echte van ......Jan de Groot!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......