Welke tube?
-
- Forum-lid
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 27 aug 2005 19:53
Ik heb een klein vraagje.
Heb me een par bora's aangeschaft, maar ik zit nog met een vraag welke tuben zijn er goed tegen lekrijden + in ieder weersomstandigheid en betaalbaar blijft?
Heb me een par bora's aangeschaft, maar ik zit nog met een vraag welke tuben zijn er goed tegen lekrijden + in ieder weersomstandigheid en betaalbaar blijft?
-
- Forum-lid
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 27 aug 2005 19:53
Ja ma ge kunt mee tubes tot over de 100 € gaan, dat vindt ik nu wel persoonlijk veel voor tubes.
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 28 September 2005
Conti Competition
[Te koop]
Ik heb evt. nog een setje nieuwe conti's liggen, die mogen weg voor een zacht prijsje. Mail me maar als je interesse hebt.
[/Te koop]
Conti Competition
[Te koop]
Ik heb evt. nog een setje nieuwe conti's liggen, die mogen weg voor een zacht prijsje. Mail me maar als je interesse hebt.
[/Te koop]
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 28 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 28 September 2005
Conti Competition
id, of Tufo met sealant, Vittoria ks/kx/cx, Hutchinson, Veloflex, etc.
Mijn ervaring is dat je met Continental Competition 22 een betaalbare toptube hebt waarmee je heel weinig lek rijdt. Op 1 spijker in een tube na, heb ik al die tubes van dat model tot op de draad versleten gereden eer ik ze verving (dus voor lekrijden). Wat ik niet kan zeggeven van de Vittoria EVO serie, hoewel ik die nog Vittoria's beter vind (maar dus iets sneller lek). Met andere tubes heb ik geen significante ervaringen, al ga ik binnenkort wel 'ns Tufo uitproberen (Veloflex tubes vind ik ietsje te duur, al hoor ik er niets dan goed over: zou zowat absolute top zijn) én Dugast.
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 28 September 2005
Conti Competition
id, of Tufo met sealant, Vittoria ks/kx/cx, Hutchinson, Veloflex, etc.
Mijn ervaring is dat je met Continental Competition 22 een betaalbare toptube hebt waarmee je heel weinig lek rijdt. Op 1 spijker in een tube na, heb ik al die tubes van dat model tot op de draad versleten gereden eer ik ze verving (dus voor lekrijden). Wat ik niet kan zeggeven van de Vittoria EVO serie, hoewel ik die nog Vittoria's beter vind (maar dus iets sneller lek). Met andere tubes heb ik geen significante ervaringen, al ga ik binnenkort wel 'ns Tufo uitproberen (Veloflex tubes vind ik ietsje te duur, al hoor ik er niets dan goed over: zou zowat absolute top zijn) én Dugast.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 28 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 28 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 28 September 2005
Conti Competition
id, of Tufo met sealant, Vittoria ks/kx/cx, Hutchinson, Veloflex, etc.
Mijn ervaring is dat je met Continental Competition 22 een betaalbare toptube hebt waarmee je heel weinig lek rijdt. Op 1 spijker in een tube na, heb ik al die tubes van dat model tot op de draad versleten gereden eer ik ze verving (dus voor lekrijden). Wat ik niet kan zeggeven van de Vittoria EVO serie, hoewel ik die nog Vittoria's beter vind (maar dus iets sneller lek). Met andere tubes heb ik geen significante ervaringen, al ga ik binnenkort wel 'ns Tufo uitproberen (Veloflex tubes vind ik ietsje te duur, al hoor ik er niets dan goed over: zou zowat absolute top zijn) én Dugast.
ik denk dat je dan met tufo niet veel goedkoper uit bent. al hangt het er wel heel erg van af of je de dure of goedkope pakt..
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 28 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 28 September 2005
Conti Competition
id, of Tufo met sealant, Vittoria ks/kx/cx, Hutchinson, Veloflex, etc.
Mijn ervaring is dat je met Continental Competition 22 een betaalbare toptube hebt waarmee je heel weinig lek rijdt. Op 1 spijker in een tube na, heb ik al die tubes van dat model tot op de draad versleten gereden eer ik ze verving (dus voor lekrijden). Wat ik niet kan zeggeven van de Vittoria EVO serie, hoewel ik die nog Vittoria's beter vind (maar dus iets sneller lek). Met andere tubes heb ik geen significante ervaringen, al ga ik binnenkort wel 'ns Tufo uitproberen (Veloflex tubes vind ik ietsje te duur, al hoor ik er niets dan goed over: zou zowat absolute top zijn) én Dugast.
ik denk dat je dan met tufo niet veel goedkoper uit bent. al hangt het er wel heel erg van af of je de dure of goedkope pakt..
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
- Berichten: 111
- Lid geworden op: 07 apr 2005 21:02
Ik heb een tijdje de tubular clinchers gebruikt van Tufo echter een enorme klapband gehad. Ik reed tijdens een toertocht in een behoorlijk grote groep tot er plots iemand voor me gigantisch in de remmen ging. Ik moest zelf ook behoorlijk in de ankers en het viel me op dat ik met de tufo's nauwelijks snelheid verloor. Op een gegeven moment klapte de band gewoon. Band opgestuurd naar Tufo en krijg als het goed is m'n geld terug.
-
- Forum-lid
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30
Ik zéér goede ervaringen met Schwalbe stelvio tubes.Ik heb die tot op de draad versleten en ik ben er nooit mee plat gevallen.
Excuse me while I kiss the sky