CCR = Top locatie in de Ardennen
Afgelopen (lang) weekend lekker gefietst in de Ardennen. Om de nachten door te brengen heb ik mijn tentje eens opgezet bij CCR in Remouchamps ( www.ccr.nl ). Te gast bij Jeroen en Annemarie. Het is ook mogelijk om daar een kamer te huren maar het weer was nog perfect dus mijn tentje voldeed ook. Ook als kampeerder kan je gebruik maken van een gezellige huiskamer met keuken. Alles er op en eraan, zelfs een open haard. ’s Morgens lekker gegeten met een uitgebreid fietsers ontbijt. Voor de fietser is alles trouwens top geregeld. Je kan je fiets schoonmaken, repareren en stallen. Er liggen keurig geplastificeerde routekaartjes van prachtige routes in de omgeving en verder. Alles is super geregeld. Heerlijk. Jeroen en Annemarie zijn zeer gastvrij. Twee fantastische mensen met een passie voor fietsen. Je voelt je er meteen thuis. Ook als je maar 1 dag hebt kan je daar je auto stallen en na afloop van je fietstocht je fiets schoonmaken, zelf een lekkere douche en een kop koffie nemen. Voor de kosten hoef je dit niet te laten want de prijzen zijn zeer schappelijk. Alles bij elkaar: een eldorado voor de fietser!