bij mijn ultegra 9sp fietsje moeten de remblokken en ketting vervangen worden.
Welke remblokken? koolstop rood/zwart, dura ace. (PS heb liever dat mijn remblokken slijten dan mijn)
Ps. mijn ketting ligt er nu zon 5000 km op en is nog niet versleten, kan ik hem nog vervangen zonder mn cassette te veranderen om zo langer met deze cassette te kunnen doen?
Welke ketting zal ik dan nemen KMCX9/Dura-ace 9sp - anders?
onderdelen dilemma
Hmmm een ketting die 5000km heeft gelopen loopt denk ik niet erg lekker meer op een nieuwe cassette, maar je kan het natuurlijk altijd proberen!Over remblokken loopt ergens al een topic geloof ik. Ik heb er van de week (zwarte) swissstop op gezet. Die waren na 75km in de regen voor de helft weg . Gelukkig was de FM erg aardig en kon ik de groene swissstops eens proberen. Hoe die blijven weet ik nog niet.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
Ik heb groene swissstops op m'n fiets zitten. Prima spul, in de regen remmen ze nog prima en ze gaan bij mij lang mee. Het enige probleem is dat de blokjes nogal hard zijn, wat volgens mij voor een wat overmatige slijtage van de velg kan zorgen.
Ketting vervangen kan waarschijnlijk nog wel. Gewoon Dura-Ace, is prima ketting.
Remblokjes, misschien de nieuwe Dura-Ace, die van de 7800-remmen. (overigens leverde shimano voor de 105, ultegra en dura 9-sp, alleen dura ace blokjes).
Die rode Kool-stop heb ik ook goede verhalen over gehoord.
Remblokjes, misschien de nieuwe Dura-Ace, die van de 7800-remmen. (overigens leverde shimano voor de 105, ultegra en dura 9-sp, alleen dura ace blokjes).
Die rode Kool-stop heb ik ook goede verhalen over gehoord.