Hallo mensjes ik was nog wat vergeten over Zipp. Zoals jullie misschien in de prijslijst al gezien hebben. De naven zijn (nog) lichter geworden. Een Zipp 202 setje gaat nu als het goed is onder de 900 komen. Je portomonnee gaat wel pijnlijden met de sub !!!900!!! gram versie.
Corima heeft zijn aero wiel aangepast voornamelijk lichter en volgens mij een iets hogere velg. De carbon 3 (nieuw)en 4 spaak zijn aangepast beter en voordeliger als Xentis. En de winium clincher is ook verbeterd.
Miche heeft nu carbon naven in zijn supertype wielen. Heel erg hete wielen.
Heleboel leuk spul hier in Milaan houdt alle sites in de gaten!
Wielen 2006 Corima+zipp
adviesprijzen via www.tridynamic.de download zipp preisliste
Staat alles in voor 2006 van sturen naven complete wielen. Kan je de 404 tube niet aanbevelen, ga altijd voor de Clydesdale of cross. De velg is namelijk meer impact resistant en voorkomt dat je elke 3 maanden je wielen op moet sturen voor een crashreplacement.
Staat alles in voor 2006 van sturen naven complete wielen. Kan je de 404 tube niet aanbevelen, ga altijd voor de Clydesdale of cross. De velg is namelijk meer impact resistant en voorkomt dat je elke 3 maanden je wielen op moet sturen voor een crashreplacement.
pas op! paaltje!
Blijf in ieder geval ver weg van de "dimple" versies van Zipp. De decalls zijn meegelamineerd en na een maand op twee zien de wielen er echt niet meer uit (bruine verkleuring/roest). De expoxy lekt door en volgens Zipp is dit normaal en niet te vermijden dus geen garantie!
ook een prijslijst van corima?
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
pas op! paaltje!
Ik weet niet hoe Hanz aan zijn informatie komt.
Maar ik heb een keer gehoord en gelezen over verkleuring en dat was op rcuk.uk. Verder is mij niets bekend over nieuwe lamineermachines. Ik ga er wel vanuit dat mocht dat echt een probleem is dat dat al geruime tijd is opgelost.
Maar ik heb een keer gehoord en gelezen over verkleuring en dat was op rcuk.uk. Verder is mij niets bekend over nieuwe lamineermachines. Ik ga er wel vanuit dat mocht dat echt een probleem is dat dat al geruime tijd is opgelost.
pas op! paaltje!
Dank je. Kijk uit naar een BMC slc01 ( pas tegen zomer '06) met het leifst hoge carbon wielen, maar eigenlijk horen daar gewoon 303's of 404's onder. Is ook nog eens beter voor mijn portomonee. Alleen lees ik zoveel slechte reacties over vooral de 404.
Matiz
Matiz