Hallo,
Ik wil dit joor voor het eerste bij wijze van wintertraining gaan mountainbiken : Ieder weekend een tourtocht uitgezet door de één of andere tourclub in de omgeving.
Aangezien ik in het voorjaar een nieuwe racefiets ga bestellen, wil ik nu niet ook nog een serieus bedrag aan een mountainbike uitgeven.
Wat zouden jullie me adviseren om mijn 500 euro aan uit te geven? Een nieuwe fiets (en wat dan?) of een 1 a 2 jaar oude tweedehands (en wat dan)?
Winter mountainbike 500€?
-
- Forum-lid HC
Kijk naar het beste frame voor dat geld de onderdelen zul je toch willen vervangen op den duur (heb ik wel gedaan) dar de goedkopere onderdelen niet schakelen als je dat wilt.
maat van me heeft een Target Colorado gekocht bij 12gotrading.com voor 499 euro...hij had hem binnen 3 dagen binnen... en de fiets is volledig deore dus daar kom je de winter(s) wel mee door wel even zelf stuur vastzetten maar das normaal want anders past hij niet in doos
Tja,
Maar wat kun je dan kopen voor ca. 500 euro wat de kwalificatie 'goed frame' verdient? En wat zou je kunnen bedenken wat er 'goed' is en ca. 2 jaar geleden 800 euro gekost heeft en nu dus wel tweedehands voor 500 euro te vinden moet zijn?
Maar wat kun je dan kopen voor ca. 500 euro wat de kwalificatie 'goed frame' verdient? En wat zou je kunnen bedenken wat er 'goed' is en ca. 2 jaar geleden 800 euro gekost heeft en nu dus wel tweedehands voor 500 euro te vinden moet zijn?