Nieuwe racefiets € 750,-?
Ik heb deze zomer in Frankrijk gefietst. Ik ben daar met mijn mountainbike de bekende cols opgefietst maar dat was niet echt een luxe. Graag wil ik daarom verder kijken naar een racefiets. Als MTB rijdt ik CUBE en de prijs/kwaliteitverhouding ligt daar over het algemeen goed. Nu ben ik dus op zoek naar een racefiets maar ik neem aan dat er dit jaar niet veel gefietst meer zal worden. Moet ik wachten op de mooie aanbiedingen voor de modellen van afgelopen jaar (2005)? Welke modellen raden jullie aan?
1
Voor € 750,= lijkt mij dat je wel iets knaps op de kop kan tikken. Mijn Fm heeft al de nodige aanbiedingen te staan, die wil wel graag ruimte maken.
Misschien is de al geplaatste opmerking om de grens op te trekken naar € 1.000,= wel het overwegen waard. 105 / Veloce voor € 750,= is krapjes en dat is toch wel minimum, zeker als je wat serieuzer wilt gaan fietsen.
Misschien is de al geplaatste opmerking om de grens op te trekken naar € 1.000,= wel het overwegen waard. 105 / Veloce voor € 750,= is krapjes en dat is toch wel minimum, zeker als je wat serieuzer wilt gaan fietsen.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!
Bedankt in ieder geval voor de reacties. Zou de CUBE (dit merk bevalt prima) Peleton iets kunnen zijn mits volledig 105 afgemonteerd? Dan zit je volgens mij misschien rond de € 850,-? Ben gelukkig licht van gewicht (70 kg) dus zal een fiets niet zomaar kapottrappen. Of nog andere opties die jullie mij aanbevelen?
1
Quoten: Origineel geplaatst door PimH op 14 September 2005
Hoe was die Gazelle Vuelta afgemonteerd? Iemand nog tips.....
vuelta is standaard afgemonteerd met tiagra
<a target="_blank" href= " http://img.photobucket.com/albums/v394/ ... C01354.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">mijn trekkie</a>
Quoten: Origineel geplaatst door trekbiker op 14 September 2005
En dan met Tiagra triple en een 9-speed cassette
En dan met Tiagra triple en een 9-speed cassette