betuttelen van dames
-
- Forum-lid
Collega dames fietsters, hebben jullie ook altijd zo'n moeite met functionele kleding te vinden? Over 2 weken gaan we voor een goed doel met de Universiteit maastricht Alpe D'Huez op. Zojuist het shirt opgehaald en wat denk je, een speciaal modelletje voor de dames! Leuk toch? Ware het niet dat er niet meer dan 1 boterham of zo in de achterzak past. De heren daarentegen hebben 3 mooie, ruime achterzakken zoals het hoort. Ik wordt een beetje kregel van dit soort betuttelende acties.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
-
- Forum-lid HC
Wie mooi wil zijn die verdraagd de pijn. Maar is tog een goede reden om vriendlief wat extra plakken brood mee te geven
Mijn vriendin rijdt in dezelfde (club) kleding als ik (Bioracer). Dat past haar perfect en heeft 3 ruime zakken voor je spullen op te bergen. Voor spinning heeft ze een specifiek dames setje gekocht van Giordana met 1 klein zakje maar tijdens de spinning hoef je niks mee te nemen.
Met betrekking tot de broeken ze heeft zowel de reguliere koersbroeken als speciale damesbroeken (ander model zeem) en ik geloof niet dat ze specifieke verschillen merkt in comfort of functionaliteit.
Als je vragen hebt over haar ervaringen dan stuur je me maar een mailtje dan stuur ik je haar e-mail adres wel even.
Met betrekking tot de broeken ze heeft zowel de reguliere koersbroeken als speciale damesbroeken (ander model zeem) en ik geloof niet dat ze specifieke verschillen merkt in comfort of functionaliteit.
Als je vragen hebt over haar ervaringen dan stuur je me maar een mailtje dan stuur ik je haar e-mail adres wel even.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid
Ga ik idd ter plekke proberen als er nog shirts over zijn. Anders landt het na de goede-doel-tocht waarschijnlijk toch maar in de kast. Want voor de rest is het natuurlijk wel een uniek shirt.
Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 25 Augustus 2005
Ga ik idd ter plekke proberen als er nog shirts over zijn. Anders landt het na de goede-doel-tocht waarschijnlijk toch maar in de kast. Want voor de rest is het natuurlijk wel een uniek shirt.
Als het voor een goed doel dient kun je nog overwegen het shirt te veilen.
Als het voor een goed doel dient kun je nog overwegen het shirt te veilen.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid
Het wordt wel mijn eerste keer Alpe D'Huez en uberhaupt een Alpencol dus misschien lijst ik hem wel in.
-
- Forum-lid
Best lastig die twee pinquins, zeker als je het even snel wil doorlezen.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
-
- Forum-lid
Ja, en ik was eerst Pinguin!! En na een weekendje badmintontrainingsweekend heb ik ook het idee dat ik loop als een pinguin....