Ik ben altijd wel benieuwd wie er achter de nicknames schuilgaan. Laat ik dus maar aftrappen, gemaakt op een weekendje Valkenburg:
De gezichten achter de nicknames
-
- Forum-lid
Zo wat een langharig tuig mensma - maar je bent dan ook een metalhead, zoals ergens anders te lezen
Paar maanden geleden op de Redoute (sprintend op de 39-16 ):
Paar maanden geleden op de Redoute (sprintend op de 39-16 ):
Coole foto's... leuke helm mensma! Die van TS-Biker had ik al gezien, heel mooi. Redoute is ook een fijne foto.
Allez vooruit... ik dan, dik een maand geleden tijdens de beklimming van de Grand Ballon in de Vogezen (TdF-aanmoedigingen nog op het wegdek gekalkt). Een vriend zou foto's maken, dus heb ik voorbeeldig een helm aan op training (doe ik anders nooit ).
Allez vooruit... ik dan, dik een maand geleden tijdens de beklimming van de Grand Ballon in de Vogezen (TdF-aanmoedigingen nog op het wegdek gekalkt). Een vriend zou foto's maken, dus heb ik voorbeeldig een helm aan op training (doe ik anders nooit ).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Deze foto is genomen op 6 maart 2005 tijdens de 8 van Oost-Brabant, een toertocht van 100 km. Bij vertrek was het -9. en meer dan 80% van het parcours zat verstopt onder de sneeuw.
De grote afbeelding kun je zien op http://img370.imageshack.us/my.php?imag ... 3591lc.jpg
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.