Ik heb soms nogal moeite met het snelle herstellen terwijl ik pas 16 jaar ben. Ik ben dus benieuwd wat de beste manieren zijn om zo snel en natuurlijk zo goed mogelijk te herstellen.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt iig
Ps. Ik kon geen goede plaats voor dit onderwerp vinden... vandaar dus dat t ff tussen de 'techniek' staat ...
Herstel
Ik denk dat dit eerder in Fiets en Fysiek hoort....
Maar goed, hoe kun je het herstel bevorderen.....
-Losfietsen
-Massage
-Liggen
-Slapen!
-Goed eten! Binnen 2 uur na de inspanning genoeg koolhydraten, en veel groente en fruit.
-Niet stressen
Maar goed, hoe kun je het herstel bevorderen.....
-Losfietsen
-Massage
-Liggen
-Slapen!
-Goed eten! Binnen 2 uur na de inspanning genoeg koolhydraten, en veel groente en fruit.
-Niet stressen
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
En bovenal een goede basisconditie hebben !!
Gezond zijn dus. De avond voor een stevige inspanning niet te diep in het glas kijken en nà de koers geen sigaret opsteken!
Als je je echt zorgen maakt ivm te slecht recupereren, misschien best eens een bloedanalyse laten doen (je komt mogelijk tijdelijk wat stoffen tekort) en een inspanningstest (waaruit je capaciteiten zullen blijken).
Gezond zijn dus. De avond voor een stevige inspanning niet te diep in het glas kijken en nà de koers geen sigaret opsteken!
Als je je echt zorgen maakt ivm te slecht recupereren, misschien best eens een bloedanalyse laten doen (je komt mogelijk tijdelijk wat stoffen tekort) en een inspanningstest (waaruit je capaciteiten zullen blijken).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 14 Augustus 2005
En bovenal een goede basisconditie hebben !! Gezond zijn dus. De avond voor een stevige inspanning niet te diep in het glas kijken en nà de koers geen sigaret opsteken! Als je je echt zorgen maakt ivm te slecht recupereren, misschien best eens een bloedanalyse laten doen (je komt mogelijk tijdelijk wat stoffen tekort) en een inspanningstest (waaruit je capaciteiten zullen blijken).
Roken is toch niet voor sporters , haha
En bovenal een goede basisconditie hebben !! Gezond zijn dus. De avond voor een stevige inspanning niet te diep in het glas kijken en nà de koers geen sigaret opsteken! Als je je echt zorgen maakt ivm te slecht recupereren, misschien best eens een bloedanalyse laten doen (je komt mogelijk tijdelijk wat stoffen tekort) en een inspanningstest (waaruit je capaciteiten zullen blijken).
Roken is toch niet voor sporters , haha