Kan iemand mij een internetadres bezorgen van een routeplanner voor fietsers voor BELGIE? Voor Nederland geen probleem, voor Belgie niets gevonden.
Bedankt voor info
Robert
routeplanner voor fietsers
-
- Forum-lid
Voor Nederland geen probleem zeg je?Ik ben erg benieuwd welke routeplanner je dan in Nederland voor de fiets gebruikt. Voorzover ik weet bestaat er nl. nog steeds geen echt fijne planner. De huidige fietsrouteplanners zijn allemaal erg omslachtig en altijd gericht op de verbindingen tussen de LF-knooppunten.
Wel suggestie , maar geen internet one . Easytravel 5.0 2005.( +/- 40 of 50 euro , dvd versie Benelux of Europa )
De meestezoniet alle routeplanners op internet zijn allemaal voor de auto / motor of vrachtwagen.
De meestezoniet alle routeplanners op internet zijn allemaal voor de auto / motor of vrachtwagen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 02 Augustus 2005
Wel suggestie , maar geen internet one . Easytravel 5.0 2005.( +/- 40 of 50 euro , dvd versie Benelux of Europa )De meestezoniet alle routeplanners op internet zijn allemaal voor de auto / motor of vrachtwagen.
Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken of het wat is.
Wel suggestie , maar geen internet one . Easytravel 5.0 2005.( +/- 40 of 50 euro , dvd versie Benelux of Europa )De meestezoniet alle routeplanners op internet zijn allemaal voor de auto / motor of vrachtwagen.
Bedankt voor de tip, ik ga eens kijken of het wat is.
Beter dan eender welke routeplanner: de Topografische Atlas van België van het Nationaal Geografisch Instituut; heel het land op stafkaart (1/50.000), incl. hoogtelijnen. Kost normaal 40 €, maar ik zag hem ergens in ramsj voor de helft - en als je toch liever digitaal dan ambachtelijk routeplant: hij bestaat ook op (redelijk interactieve) CD-rom!