terug van kale reis hopmans!
Vandaag 3u. in auto gezeten (heen en terug) om mijn groep sram force op te halen bij hopmans...
dag voordien gebeld of ze datgene hadden wat ik wou kopen, net voor ik vertrok voor zekerheid nogmaals gebeld...172,5mm-53/39 aanwezig met BB30???
2x ja aan telefoon, wil je het opzij zetten voor mij aub? niet nodig meneer, we hebben er nog tientallen liggen...
winterweer - file's - daar aankomende... aja... euhm... enkel compact meneer , geen 53/39 ... jamaar heb daar 2x voor gebeld anders was ik niet naar hier gekomen...aja...jammer meneer...weet je , voor u speciaal zullen we de cranks bestellen...en verzenden we het...ok top zeg ik ... na 5 minuten... ow u bent van België... ja waarom?...ow wij verzenden niet naar België wath the f*ck!!!!!!!!!!!!!!!! kunnen jullie dat crankstel niet gewoon ff internationaal verzenden met de post??? neen meneer dat gaat niet...hebben wel de sram red, maar die kost wel meer, verkoper lacht ermee terwijl ik me opvreet vanbinnen...goed bezig hopmans!! wat een klantenservice, wat een eerlijkheid aan de telefoon, wat een prutsbeleid, onbekwaamheid, zo behandel je niet een klant...na aankoop carbonfiets , na aankoop kledij, zullen jullie me nooit meer terug zien...enkel de € tellen, reclame voor jullie asjeblief...
2 verkopers die me te woord stonden, grappige is dat 1 het wou compenseren (sram red crankstel ipv force) , de andere zei resoluut neen terwijl ze beiden toegaven dat zij in fout waren, maar ja... wou dit ff kwijt...om maar is aan te tonen dat goedkoop niet altijd rechtevenredig is met eerlijkheid en klantvriendelijkheid en service...ga mooi terug naar men FM in België... al betaal ik dan maar 100-den € meer...
dag voordien gebeld of ze datgene hadden wat ik wou kopen, net voor ik vertrok voor zekerheid nogmaals gebeld...172,5mm-53/39 aanwezig met BB30???
2x ja aan telefoon, wil je het opzij zetten voor mij aub? niet nodig meneer, we hebben er nog tientallen liggen...
winterweer - file's - daar aankomende... aja... euhm... enkel compact meneer , geen 53/39 ... jamaar heb daar 2x voor gebeld anders was ik niet naar hier gekomen...aja...jammer meneer...weet je , voor u speciaal zullen we de cranks bestellen...en verzenden we het...ok top zeg ik ... na 5 minuten... ow u bent van België... ja waarom?...ow wij verzenden niet naar België wath the f*ck!!!!!!!!!!!!!!!! kunnen jullie dat crankstel niet gewoon ff internationaal verzenden met de post??? neen meneer dat gaat niet...hebben wel de sram red, maar die kost wel meer, verkoper lacht ermee terwijl ik me opvreet vanbinnen...goed bezig hopmans!! wat een klantenservice, wat een eerlijkheid aan de telefoon, wat een prutsbeleid, onbekwaamheid, zo behandel je niet een klant...na aankoop carbonfiets , na aankoop kledij, zullen jullie me nooit meer terug zien...enkel de € tellen, reclame voor jullie asjeblief...
2 verkopers die me te woord stonden, grappige is dat 1 het wou compenseren (sram red crankstel ipv force) , de andere zei resoluut neen terwijl ze beiden toegaven dat zij in fout waren, maar ja... wou dit ff kwijt...om maar is aan te tonen dat goedkoop niet altijd rechtevenredig is met eerlijkheid en klantvriendelijkheid en service...ga mooi terug naar men FM in België... al betaal ik dan maar 100-den € meer...
-
- Forum-lid
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 12 apr 2010 21:17
- Locatie: Noord-West Veluwe
Hetzelfde voorval had ik met Math Salden, alleen dan met een frame. Neen meneer hij staat klaar en u kunt hem zo meenemen...na 180KM enkele reis.....hmmm nee dat frame hebben we niet meer.
Zeg dan gewoon niks. Maar het is wel balen en vooral als je 2x belt.
Zeg dan gewoon niks. Maar het is wel balen en vooral als je 2x belt.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Wat een vervelende ervaring.
Zelf kom ik al 18 jaar bij Hopmans, enkel voor kleding, bandjes, cassettes en dergelijke. Uit je verhaal begrijp ik dat jij daar ook een complete fiets hebt gekocht.
Ik heb daar ook wel eens mis gegrepen, heb goede tot hele goede ervaringen en ook een enkele wat minder goede.
Hopmans is stukken goedkoper dan mijn eigen fm waar ik veel service krijg. Ik zeg dan ook altijd maar dat goedkoop ook zijn prijs heeft.
En goedkoop is voor mij ook relatief want meestal kom ik met meer spullen de winkel uit dan ik van plan was, maar daar ben ik zelf schuld aan.
Zelf kom ik al 18 jaar bij Hopmans, enkel voor kleding, bandjes, cassettes en dergelijke. Uit je verhaal begrijp ik dat jij daar ook een complete fiets hebt gekocht.
Ik heb daar ook wel eens mis gegrepen, heb goede tot hele goede ervaringen en ook een enkele wat minder goede.
Hopmans is stukken goedkoper dan mijn eigen fm waar ik veel service krijg. Ik zeg dan ook altijd maar dat goedkoop ook zijn prijs heeft.
En goedkoop is voor mij ook relatief want meestal kom ik met meer spullen de winkel uit dan ik van plan was, maar daar ben ik zelf schuld aan.
bumblebee schreef: . . . .
2 verkopers die me te woord stonden, grappige is dat 1 het wou compenseren (sram red crankstel ipv force) , de andere zei resoluut neen terwijl ze beiden toegaven dat zij in fout waren, . . . .
Je laat je afschepen door 2 verkopers.
Waarom vraag je in zo geval niet de manager te spreken?
- Le Grimpeur
- Forum-lid
- Berichten: 2623
- Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37
Tsjonge, dat is ècht 'balen'! Zelf heb ik afgelopen voorjaar een complete groep laten reserveren, omdat ik ook een héééééél eind moet rijden voor ik bij Hopmans ben. De spullen stonden keurig klaar in een mandje. En ik kon ook nog de remmen ruilen voor die uit een 'hogere' groep, geen probleem (wel met Frans Hopmans zelf geregeld). 't Is nu helaas te laat, maar je had volgens mij met Frans zelf toch iets moeten kunnen regelen, lijkt mij?
60 x Ventoux
Je verhaal klinkt als onkunde of onwetendheid, misschien gewoon slordigheid maar zeker niet als een prutsbeleid.
Enkele van dit soort voorvallen zullen overal wel voorkomen, maar om dan gelijk te gaan janken dat het een rotzaak is en dat het ze alleen om de centen gaat...
Als ze 2 klanten per jaar hebben en er 1 daarvan op deze manier afhandelen, dan misschien.
Direct vergelijken met Vos gaat ook totaal nergens over.
Makkelijke manier van modder gooien, zeker omdat "we" maar 1 kant van het verhaal horen.
Op het forum is vaker gebleken dat er een compleet ander inzicht mogelijk is na reactie van een winkelier.
Ik heb niks met Hopmans, ik kom er niet.
Maar het gevoel dat klant koning is hoort bij de winkelier te leven.
Jammer genoeg leeft dat sterker bij consument, waardoor ze zich al snel verheven voelen en vinden dat alles moet.
Enkele van dit soort voorvallen zullen overal wel voorkomen, maar om dan gelijk te gaan janken dat het een rotzaak is en dat het ze alleen om de centen gaat...
Als ze 2 klanten per jaar hebben en er 1 daarvan op deze manier afhandelen, dan misschien.
Direct vergelijken met Vos gaat ook totaal nergens over.
Makkelijke manier van modder gooien, zeker omdat "we" maar 1 kant van het verhaal horen.
Op het forum is vaker gebleken dat er een compleet ander inzicht mogelijk is na reactie van een winkelier.
Ik heb niks met Hopmans, ik kom er niet.
Maar het gevoel dat klant koning is hoort bij de winkelier te leven.
Jammer genoeg leeft dat sterker bij consument, waardoor ze zich al snel verheven voelen en vinden dat alles moet.
Danny, mag wel zo zijn maar als dit je eerste ervaring met een reseller is is 't gewoon een (100%ige) k** ervaring...
Zelf kon ik 't mij permitteren en heb dit jaar voor 10..12% meer bij een "lokale" FM over de grens een custom S1 laten samenstellen.. geen omkijken, gezoek gepuzzel & gratis en vakkundig opgebouwd. Koop & slik ik alles bij 'm? Nee, de toekomstige campa-pons en carbon Shimano pedalen komen wellicht van Bike Components, ook naast de deur...
Het blijft een afweging wat je je FM gunt.
Zelf kon ik 't mij permitteren en heb dit jaar voor 10..12% meer bij een "lokale" FM over de grens een custom S1 laten samenstellen.. geen omkijken, gezoek gepuzzel & gratis en vakkundig opgebouwd. Koop & slik ik alles bij 'm? Nee, de toekomstige campa-pons en carbon Shimano pedalen komen wellicht van Bike Components, ook naast de deur...
Het blijft een afweging wat je je FM gunt.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1399
- Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
- Locatie: Arnemuiden
Hopmans mag aan mij nog geen paar sokken verkopen.
marc
marc
people are strange when you\'re a stranger
- Le Grimpeur
- Forum-lid
- Berichten: 2623
- Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37
marc v megroot schreef:Hopmans mag aan mij nog geen paar sokken verkopen.
marc
Want?
60 x Ventoux
kauw vot schreef:Danny, mag wel zo zijn maar als dit je eerste ervaring met een reseller is is 't gewoon een (100%ige) k** ervaring...
Ben ik helemaal met je eens.
Je zal zelfs net zo hard balen als het je 100ste ervaring is met dezelfde reseller.
Als die 99 eerdere goed zijn gegaan is het ook niet ineens een bagger zaak en er zullen vast meer als 99 andere verkopen wel goed gegaan zijn.
Alleen niet bij TS.
In mijn ogen maakt dat het niet direct een ballentent.
Een kapotte Toyota, neerstortende Boeing, gescheurde Pinarello of zelfs een gecrashte Apple.
Het komt allemaal wel eens voor.
Maar dat maakt het niet direct bagger producten of moet gelijk de vergelijking met een Lada gemaakt worden in het geval van Toyota. (met alle respect)