Fietsen in Umbrië/Lazio
Ik heb nog wel in Toscane gefietst, regio Siena. Ook in Zuid-Toscane de Monte Amiata opgereden, leuk bergje en toen Massimiliano Lelli tegengekomen; da's z'n vast trainingsgebied.
Als je even verder gaat met de wagen, naar de Abruzzen, heb je een prachtig klimlandschap met de Grand Sasso. Foto's van een vriend gezien: wow!!
Als je even verder gaat met de wagen, naar de Abruzzen, heb je een prachtig klimlandschap met de Grand Sasso. Foto's van een vriend gezien: wow!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 24 Juli 2005
Ik heb nog wel in Toscane gefietst, regio Siena. Ook in Zuid-Toscane de Monte Amiata opgereden, leuk bergje en toen Massimiliano Lelli tegengekomen; da's z'n vast trainingsgebied.
En, herkende hij je?
En, herkende hij je?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Quote: Origineel geplaatst door Dario op 05 Augustus 2005
En, herkende hij je?
Lol. Heeft niet echt aandacht aan mij besteed nee.
En, herkende hij je?
Lol. Heeft niet echt aandacht aan mij besteed nee.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve