schoenplaatje
-
- Forum-lid
Bij een fietstochtje vandaag heb ik een schoenplaatje van mijn Shimano pedalen verloren. Is dat afzonderlijk te verkrijgen ? (kopen natuurlijk)
-
- Forum-lid
op 40 km van huis was ik 1 vijsje uit de schoen verloren en kon ik bijgevolg de schoen niet meer van de pedaal halen, moest wel doorrijden en een 25 tal km verder is het hele zootje van de schoen gegaan in de berm, gezocht maar helaas niets meer gevonden. Dus ik herhaal, kan ik zo'n schoenplaatje afzonderlijk kopen??????
Schoenplaatjes moet je altijd per twee kopen hé. Natuurlijk nog te verkrijgen, de ene hebben ze zo liggen in de winkel, de andere moet je nabestellen, afhankelijk van je pedaaltype.
Is me ook eens voorgekomen. Mijn eerste serieuze cyclosportieve die ik reed, de Vaujany, en ik was zo dom geweest om de vooravond nieuwe schoenen te monteren. Ik zat op de Col du Glandon voorop met Yannick Talabardon toen ik een van die plaatjes stuktrok en een tijdlang langs de kant stond.
Is me ook eens voorgekomen. Mijn eerste serieuze cyclosportieve die ik reed, de Vaujany, en ik was zo dom geweest om de vooravond nieuwe schoenen te monteren. Ik zat op de Col du Glandon voorop met Yannick Talabardon toen ik een van die plaatjes stuktrok en een tijdlang langs de kant stond.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
bedankt voor de info Carsan. Was mijn vraag zo belachelijk Mr Macaroni??
-
- Forum-lid
Tuurlijk kun je schoenplaatjes los krijgen, die dingen slijten behoorlijk dus moet je nou eenmaal regelmatig vervangen. Of begrijp ik je vraag (ook) verkeerd?