Ridley BOREAS
-
- Forum-lid
Ik heb nu een Giant OCR met Shimano Sora daar heb ik 3 jaar met veel plezier op gereden.Maar nu wil ik toch graag iets meer ben gestopt met voetbal en wil nu bij een wielerclub gaan rijden en ook kijken of ik nog een paar wedstrijdjes kan rijden. Nu zat ik zelf te denken aan de Ridely Boreas http://www.ridley-bikes.com/nl/index.ph ... 005/boreas heeft iemand hier ervaring mee en zo ja wat is die dan?
of heeft iemand anders nog een goed voorstel in de prijsklasse tot €2500,--
of heeft iemand anders nog een goed voorstel in de prijsklasse tot €2500,--
-
- Forum-lid
Die heb ik helemaal doorgelezen maar staat niet zo veel in over Boreas
-
- Forum-lid
De Boreas is een model dat je niet zoveel ziet van ridley(dat is wel leuk als je dan een hebt). Het is redelijk licht, strak, en hij ziet er goed uit. Een klasgenoot rijd op de Boreas 2004 en ik hoor alleen maar lof.
Excuse me while I kiss the sky
-
- Forum-lid
Mooi en wat is nu een beetje redelijk prijs voor deze fiets en kan ik beter nog 2 maandjes wachten tot het nieuwe model uit is zodat ik kan profiteren van korting??
Quote: Origineel geplaatst door svenc op 16 Juli 2005
IK heb thuis nog een ridley damocles staan met 9speed dura ace . Voor 2200 mag hij weg ik heb er maar een 200km met gereden .Ik doe hem weg omdat hij te groot is .
Welke maat is dat? Prijs met wielen?
IK heb thuis nog een ridley damocles staan met 9speed dura ace . Voor 2200 mag hij weg ik heb er maar een 200km met gereden .Ik doe hem weg omdat hij te groot is .
Welke maat is dat? Prijs met wielen?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quote: Origineel geplaatst door svenc op 16 Juli 2005
Het is een medium .Het zijn fir zenith wielen met dura ace assen deze zijn wel een jaar oud . Ik heb de fiets zonder wielen gekocht omdat ik hier nog 4paar wielen staan had .
Waarom koop je een fiets in die prijsklasse zonder even de geometrie en je maten na te gaan?
Is ie nieuw of de zoveelste garantievervanging van een Damocles??
Het is een medium .Het zijn fir zenith wielen met dura ace assen deze zijn wel een jaar oud . Ik heb de fiets zonder wielen gekocht omdat ik hier nog 4paar wielen staan had .
Waarom koop je een fiets in die prijsklasse zonder even de geometrie en je maten na te gaan?
Is ie nieuw of de zoveelste garantievervanging van een Damocles??
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
-
- Forum-lid HC
ja hier kan ik wel wat antwoord op geven aangezien ik dus zelf op een boreas rijdt (nu zon 1200 km in 2 maanden) en ik kan vertellen niets dan lof zo mooi strak als hij stuurt(op een afdaling na dan maar dat probleem is ook weer verholpen en had niets met het frame te maken.) alleen wat is dan de beste deal dat weet ik dan niet ik heb 1800 euro betaald met de onderdelen die standaard op de pegasus zitten en een stel mooiere scirroco wielen.