Hoi,
Ik zag vandaag dat mijn Ksyriums op meerdere plaatsen gescheurd zijn. Er lopen scheuren vanuit de nippelgaten in de lengterichting. Ik heb er nooit aan gedraaid en heb er misschien 3000-4000 km mee gereden.
Komt dit meer voor?
Gr, Diogenes
Ksyrium SSC SL scheuren
Ik heb een heel gesprek gehad met m'n lokale fietsenboer afgelopen vrijdag en hij had dit jaar 4 gescheurde ksyrium sl's terug gekregen. Zal niet goed zijn voor je vertrouwen, maar dan weet je in ieder geval dat je niet de enige bent.
-
- Forum-lid
Ja, heb ook een gescheurd Ksyrium SL velg gehad een paar maanden geleden. Wel heel netjes binnen de garantie gerepareerd, hoewel ze eigenlijk buiten de garantietermijn vielen.
-
- Forum-lid
niet goed voor het vertrouwen na het scheuren gerepareerd nu al twee maal spaakbreuk binnen 600 km dus maar weer terug
bikebuster
-
- Forum-lid
splash schreef:ksyriums zijn ook veel gebruikte wielen, dus ook logisch da ge er meer over hoort (zowel goed als slecht) dan wielen waar slechts enkelingen mee rijden
Hm, denk dat er minstens evenveel mensen met Campawielen rijden en daar hoor je uiterst zelden klachten over.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Ontdekte een half jaar geleden dezelfde scheurtjes in een set SSC SL van een jaar of 5 oud, ben ze gewoon blijven gebruiken als trainingswielen en ze houden het nog steeds. Scheurtjes zijn ook niet groter geworden oid, dus ik blijf ze gewoon gebruiken tot ze uit écht elkaar vallen..
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé