Tour de france live op internet?
Hoi,
Ik vroeg mij af of iemand ook weet of er ergens de tour wordt uitgezonden via internet. Namelijk, ik ben doordeweeks op mijn werk en wil de tour niet missen... (geen tv wel adsl) Het hoeft niet perse nederlands te zijn
Ik kon zelf nog niets vinden, ik ben benieuwd
Ik vroeg mij af of iemand ook weet of er ergens de tour wordt uitgezonden via internet. Namelijk, ik ben doordeweeks op mijn werk en wil de tour niet missen... (geen tv wel adsl) Het hoeft niet perse nederlands te zijn
gr maarten<br>
<br>
Gaan we nog fietsen?...![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
<br>
Gaan we nog fietsen?...
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
- Forum-lid
www.cyclingnews.com heeft live tekstuele verslaggeving. om de paar minuten een update.
Quoten: Origineel geplaatst door maarten op 21 Juni 2005
Hoi,
Radio Tour de France geen optie? Ik vind het altijd erg mooi om radio tour te luisteren als ik zelf op de racefiets zit!
Hoi,
Radio Tour de France geen optie? Ik vind het altijd erg mooi om radio tour te luisteren als ik zelf op de racefiets zit!
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
CSC had vroeger altijd wel een live tour tracker...weliswaar geen TV beelden, maar wel een realtime verloop van de etappe (met kopgroepen, achtervolgers etc).
Neem aan dat ze dat dit jaar wel weer zullen doen...
http://www.csc.com/mms/cycling/en/
Neem aan dat ze dat dit jaar wel weer zullen doen...
http://www.csc.com/mms/cycling/en/
geen beeld maar ook leuk is www.scorewatch.nl.
Op www.eurosport.com kan je de tour ook live volgen, met beelden.
Op sporza.be zal je het waarschijnlijk ook wel kunnen bekijken. Heb afgelopen Giro toch enkele ritten gevolgd achter de pc. Vind ik persoonlijk interessanter omdat je ook andere dingen kunt verrichten dan alleen naar tv kijken en zo'n hele namiddag koers kijken, wordt soms ook saai.