Fiets bandentest
-
- Forum-lid
Zouden jullie ons misschien wat over het hoe-en-wat van moderators kunnen vertellen? Er is al een topic voor.
Alvast bedankt.
P.s. indien jullie nog MODjes zoeken zijn er al vrijwilligers, waaronder ik.
Alvast bedankt.
P.s. indien jullie nog MODjes zoeken zijn er al vrijwilligers, waaronder ik.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
-
- Forum-lid
Bedankt voor de PDF, prima opgelost. En ook ik wil me best als modje opwerpen, heb al aardig wat ervaring daarmee.
Bedankt, FIETS ! Aan zulke testen hebben wij tenminste iets. Vittoria is toch voor velen een band die het vertrouwen heeft en miskleunen verwacht je dus niet. Nou, niet dus! Je zal maar een 'miskoop 'doen van 50 euro!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 07 Maart 2005
Bedankt, FIETS ! Aan zulke testen hebben wij tenminste iets. Vittoria is toch voor velen een band die het vertrouwen heeft en miskleunen verwacht je dus niet. Nou, niet dus! Je zal maar een 'miskoop 'doen van 50 euro!
Dat viel me ook op! Toch als je hier op het forum wat rondleest zijn er heel wat mensen die met andere bandjes van Vittoria rijden (bv de Rubino, of hoe je het ook schrijft) en daar is men toch wel positief over dacht ik.
Dat bewijst maar weer eens dat ook een kwalitatief goed merk wel eens een miskleun maakt.
Allard
Dat viel me ook op! Toch als je hier op het forum wat rondleest zijn er heel wat mensen die met andere bandjes van Vittoria rijden (bv de Rubino, of hoe je het ook schrijft) en daar is men toch wel positief over dacht ik.
Dat bewijst maar weer eens dat ook een kwalitatief goed merk wel eens een miskleun maakt.
Allard
-
- Forum-lid
Zijn de Rubino niet goed dan? Ik heb namelijk 2 paar klaar voor gebruik staan, alleen nog wachten tot mijn huidige weg zijn gebrand op de Tacx.
P.s. kan je van te voren al zien dat je band bijn versleten is, want dan kan ik mijn voor en achterband nog even omwisselen.
P.s. kan je van te voren al zien dat je band bijn versleten is, want dan kan ik mijn voor en achterband nog even omwisselen.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<br>
Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 07 Maart 2005
Ja gewoon ff kijken hoeveel profiel er nog op de band zit.
Ja gewoon ff kijken hoeveel profiel er nog op de band zit.
Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 07 Maart 2005
Zijn de Rubino niet goed dan? Ik heb namelijk 2 paar klaar voor gebruik staan, alleen nog wachten tot mijn huidige weg zijn gebrand op de Tacx.P.s. kan je van te voren al zien dat je band bijn versleten is, want dan kan ik mijn voor en achterband nog even omwisselen.
De Rubino's worden juist wel positief beoordeeld (op dit forum igg) juist die nieuwe band van Vittoria komt slecht uit de test in FIETS
Allard
- levensnevel
- Forum-lid
mmm,
vittoria revolution, een doorgeschotenrevolutie?
Als ik zo de informatie uit het franse blad Cyclo Passion (02/2005)lees en de informatie uit het maart nummer van 53X11 is het eigenlijk best wel een slim concept.
M'n italiaans is niet meer wat het geweest is maar wel mooie foto's
Of het aanslaat? Only time will tell.
Vittoria denkt in ieder geval van wel ....
vittoria revolution, een doorgeschotenrevolutie?
Als ik zo de informatie uit het franse blad Cyclo Passion (02/2005)lees en de informatie uit het maart nummer van 53X11 is het eigenlijk best wel een slim concept.
M'n italiaans is niet meer wat het geweest is maar wel mooie foto's
Of het aanslaat? Only time will tell.
Vittoria denkt in ieder geval van wel ....
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.
.
-
- Forum-lid
Ik vind het wel een origineel concept maar ik zie niet iemand elke keer voor een trainingsrit naar buiten kijken of hij misschien zijn bandje wil omdraaien. Beetje veel moeite voor weinig extra veiligheid/comfort/snelheid aangezien de meeste standaard banden ook in nat weer genoeg grip bieden.
@Levensnevel:
Heb jij een abo op Cyclo Passion? Ik koop hem altijd los in Frankrijk als ik er ben. Ik vind het wel een prettig blad. Ik twijfel nog tussen een abonnement op C.P. en Le Cycle.......
Gr, Diogenes
Heb jij een abo op Cyclo Passion? Ik koop hem altijd los in Frankrijk als ik er ben. Ik vind het wel een prettig blad. Ik twijfel nog tussen een abonnement op C.P. en Le Cycle.......
Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
- levensnevel
- Forum-lid
Nee Diogenes,
geen abbo, gewoon van de website van Vittoria geplukt
geen abbo, gewoon van de website van Vittoria geplukt
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
.
.