Full carbon zadel.
-
- Forum-lid
Hallo,
Op de sie van salden zag ik bij beursnieuws een foto van een wit full carbon zadel. Wie weet hier meer van? Merk e.d.
Dream plus.
Op de sie van salden zag ik bij beursnieuws een foto van een wit full carbon zadel. Wie weet hier meer van? Merk e.d.
Dream plus.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door dream-plus op 26 November 2004
Hallo,
Dream plus.
San Marco Aspide nog wat waarschijnlijk.
Full carbon zadels worden niets voor niets niet door profs gebruikt. Je glijdt alle kanten op, omdat het spekglad is. De meeste zadels zijn dan ook nog keihard.
Hallo,
Dream plus.
San Marco Aspide nog wat waarschijnlijk.
Full carbon zadels worden niets voor niets niet door profs gebruikt. Je glijdt alle kanten op, omdat het spekglad is. De meeste zadels zijn dan ook nog keihard.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door blehh op 16 Februari 2005
ik heb op mijn mtb dit zadel, ben erg tevree, ik glijd geen kant op en heb geen problemen met zitten...sella san marco aspide carbon, 100 gr, niet de lichste maar paste mooi bij mijn fiets..
Heb je wel het zadel gemonteerd of zit je rechtstreeks op de zadelpen??
ik heb op mijn mtb dit zadel, ben erg tevree, ik glijd geen kant op en heb geen problemen met zitten...sella san marco aspide carbon, 100 gr, niet de lichste maar paste mooi bij mijn fiets..
Heb je wel het zadel gemonteerd of zit je rechtstreeks op de zadelpen??
Ridley rides up!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door blehh op 17 Februari 2005
gerard-ridley2, wak me afvroeg, waar is 1 eigenlijk ?
Tsja, als je zo vaak commentaar op alles en iedereen hebt moet je wel blijven opletten he?
gerard-ridley2, wak me afvroeg, waar is 1 eigenlijk ?
Tsja, als je zo vaak commentaar op alles en iedereen hebt moet je wel blijven opletten he?
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
je hebt gelijk, sommige mensen kan je beter negeren, daarom mijn laaste zinnige post in dit topic nog een keer,
-
- Forum-lid
je hebt gelijk, sommige mensen kan je beter negeren, daarom mijn laaste zinnige post in dit topic nog een keer,
???????? GerardRidley2 is wel de laatste die ik zal negeren!
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door fitseflitser op 17 Februari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door blehh op 17 Februari 2005je hebt gelijk, sommige mensen kan je beter negeren, daarom mijn laaste zinnige post in dit topic nog een keer, ???????? GerardRidley2 is wel de laatste die ik zal negeren!
Ja, hij geeft goed en degelijk advies en hij heeft een mooie fiets.
Quoten: Origineel geplaatst door blehh op 17 Februari 2005je hebt gelijk, sommige mensen kan je beter negeren, daarom mijn laaste zinnige post in dit topic nog een keer, ???????? GerardRidley2 is wel de laatste die ik zal negeren!
Ja, hij geeft goed en degelijk advies en hij heeft een mooie fiets.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
zo, ff dit topic opfrissen.
Ik heb gister zo'n 90km gefietst. Op mijn Ax lightness zadel. Dat zadel is veel comfortabeler dan mijn slr op mijn andere fiets!
Zadel is wel glad, maar dat is op te lossen door een juiste afstelling. dus niet de punt naar beneden, want dan glibber je naar beneden.
Ik heb gister zo'n 90km gefietst. Op mijn Ax lightness zadel. Dat zadel is veel comfortabeler dan mijn slr op mijn andere fiets!
Zadel is wel glad, maar dat is op te lossen door een juiste afstelling. dus niet de punt naar beneden, want dan glibber je naar beneden.
Quoten: Origineel geplaatst door fitseflitser op 17 Februari 2005
Dank je!
Dank je!
Alleen maar Campa en niets anders!