Hallo
heeft iemand hier ervaring met bodies ? het lijkt mij wel wat of raden jullie het af .
ps zoals deze:
http://www.rose.nl/producten/kleding/kleding/bodies/" onclick="window.open(this.href);return false;
grt
bodies
-
- Forum-lid
'aan het material kan het niet liggen '
- spinningfreak
- Forum-lid
Ik dacht ook ooit dat het handig was, vooral bij warm weer. Je moet overigens wel en echte fiets versie hebben en geen triathlon body, die hebben nl. een stukje badstof dat ze zeem noemen.
Lastige dat je of totaal geen, of zeer beperkte opbergruimte hebt op lastig te bereiken plaatsen. Ik ben er dus al een hele tijd vanaf gestapt.
Lastige dat je of totaal geen, of zeer beperkte opbergruimte hebt op lastig te bereiken plaatsen. Ik ben er dus al een hele tijd vanaf gestapt.
Ik vind het super, zo'n winddichte body. Voor tijdens een wedstijd is het handig als het koud weer is bij de start. Tijdens de wedstrijd kan je hem gemakkelijk uittrekken. Voor tijdens een training is het ook wel lekker. Het weegt niks en je kan hem zo aan- en uittrekken. Als je hem uitrekt kan je hem zo onder je shirtje of jackje doen. Neemt bijna geen plaats in beslag. (Ik heb er een van Bioracer.)