Wat is een goede (race-) fietswinkel in/rond Utrecht?
Wil mijn fiets laten afstellen, en schoenen met pedalen kopen, en ben op zoek naar een goede vriendelijke betaalbare
(race-) fietswinkel in Utrecht. Iemand goede ervaringen? Ben een beginner dus zou mooi zijn als er een fietsenwinkel
is die mij van goed advies kan voorzien en dus schoenen en pedalen verkoopt...
(race-) fietswinkel in Utrecht. Iemand goede ervaringen? Ben een beginner dus zou mooi zijn als er een fietsenwinkel
is die mij van goed advies kan voorzien en dus schoenen en pedalen verkoopt...
-
- Forum-lid HC
EPBike in Zeist is mijn favoriet.
What makes the boat go faster?
De zaken die ik ken/ervaring mee heb,
Utrecht:
Kok fietsen, Nachtegaalstraat
Cycletrend, Croeselaan
Ekris, Gooylaan
Net er buiten:
EPbike, Zeist Jufferstraat
Waarvan je het beste advies toch bij EPbike gaat krijgen, dat is tenminste mijn ervaring.
Spring op de fiets en rij er langs, om vervolgens de bossen van de Utrechtse Heuvelrug in te duiken.
Utrecht:
Kok fietsen, Nachtegaalstraat
Cycletrend, Croeselaan
Ekris, Gooylaan
Net er buiten:
EPbike, Zeist Jufferstraat
Waarvan je het beste advies toch bij EPbike gaat krijgen, dat is tenminste mijn ervaring.
Spring op de fiets en rij er langs, om vervolgens de bossen van de Utrechtse Heuvelrug in te duiken.
Epbike. Enige FM waar ik mij serieus genomen voel.
Plieger Sport in Meerkerk ben ik zelf onlangs geweest voor mijn fiets en fiets van mijn vriendin en vind dit een erg fijne zaak! Ze hebben verstand van zaken en we zijn elke keer uitgebreid geholpen. Ik zou wel de koopavonden vermijden, dan is het érg druk daar (zegt ook wat natuurlijk..).
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
- lenidentite
- Forum-lid
Care 4 Bikes (C4B) in Zeist heb ik nog niet voorbij zien komen.
Zit volgens mij aan de "Nooit Gedacht"
Heb nog geen topic over deze FM gezien, maar mijn ervaringen zijn goed.
Zit volgens mij aan de "Nooit Gedacht"
Heb nog geen topic over deze FM gezien, maar mijn ervaringen zijn goed.
Doe een helm op, das beter voor je kop!
Of:
Mensen die geen helm op doen, hebben die blijkbaar ook niet nodig?!
Of:
Mensen die geen helm op doen, hebben die blijkbaar ook niet nodig?!
dat kun je ook anders dan positief lezen. Maar even zere neus. Ik kan de positieve ervaring alleen maar onderschrijven.havana schreef:Epbike. Enige FM waar ik mij serieus genomen voel.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Suggesties:
- Wegblijven bij Snel en RWP Bilthoven (prijs/kwaliteit is ver te zoeken, of beter: onvindbaar)
- Probeer Dupree op de Croeselaan in Utrecht (heeft de know-how, eerlijke prijzen)
- Wegblijven bij Snel en RWP Bilthoven (prijs/kwaliteit is ver te zoeken, of beter: onvindbaar)
- Probeer Dupree op de Croeselaan in Utrecht (heeft de know-how, eerlijke prijzen)
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
Plieger hoor ik veel goeds over, zelf slechte ervaringen met Snel. RWP Bilthoven alleen geweest voor wat gereedschap; dus weinig ervaring mee. Dupree (croeselaan) heeft mij netjes op mijn TT gezet, voor een keurige prijs. EPbike ken ik niet, behalve dan dat ze een triathlon team sponsoren
-
- Forum-lid
Het is altijd afhankelijk door wie je geholpen wordt, heb zowel bij Plieger/Snel/RWP positieve als negatieve ervaringen.
Plus inmiddels een hoop ervaring zodat ik weet wat ik hebben wil, of nodig heb
EP Bikes ken ik nog niet, maar heb met http://www.dallacollinacycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ook hele goede ervaringen, zit nu helaas helemaal in Amerongen
ATR in Nieuwegein ging 15 jaar geleden nog wel, maar is ook triest geworden...
Net als Wim Kok in Utrecht.
Zou zeggen gewoon lekker binnenlopen, je oriënteren en luisteren naar hoe de verkopers hun werk doen bij andere klanten Geeft vaak een goed idee over de winkel.
Succes
Plus inmiddels een hoop ervaring zodat ik weet wat ik hebben wil, of nodig heb
EP Bikes ken ik nog niet, maar heb met http://www.dallacollinacycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ook hele goede ervaringen, zit nu helaas helemaal in Amerongen
ATR in Nieuwegein ging 15 jaar geleden nog wel, maar is ook triest geworden...
Net als Wim Kok in Utrecht.
Zou zeggen gewoon lekker binnenlopen, je oriënteren en luisteren naar hoe de verkopers hun werk doen bij andere klanten Geeft vaak een goed idee over de winkel.
Succes
It's nice to be important, but it is more important to be nice.