Ik ben in de markt voor een nieuwe fietscomputer, nu blijkt dat mijn oude vertrouwde Sigma 1606L niet meer kan worden gebruikt op mijn nieuwe fiets (Cervélo S1). Ik kan de snelheids sensor met geen mogelijkheid aan de aero voorvork monteren.
Nu was was ik al van plan om volgend jaar de Edge 500 aan te schaffen, maar ik wil wel de bundel ivm de cadans sensor en in mindere mate de hartslagmeter. Jammer dat de bundle alleen in Garmin kleuren te vergelijken is en niet in grijs/zwart, maar daar kan ik wel mee leven.
Nu de grote vraag, waar is de bundel het voordeligst incl. verzendkosten. Tot nog toe heb ik hem alleen bij de Futurumshop gespot voor €223,95, waar hij binnen 2-6 werkdagen moet zijn.
Elders een betere aanbieding?
Edge 500 Bundel - Beste Aanbieding
219 incl verzendkosten
225incl
Oh de 2de link heeft ook een ergens anders goedkoper functie. Misschien kan je daardoor iets meer korting krijgen.
Maar het gaat hier om een paar euro. Ben gestopt met google
225incl
Oh de 2de link heeft ook een ergens anders goedkoper functie. Misschien kan je daardoor iets meer korting krijgen.
Maar het gaat hier om een paar euro. Ben gestopt met google
Gr Roos
- DeKerf Bianchi
- Forum-lid
Bij Correct is ie € 199,-. De Edge 800 vanaf € 315,-.
ook de Edge 800 Bundel in goede aanbieding. € 415,- met City maps Europe. Zonder CME € 365. Ik heb 'm net geïnstalleerd, echt prachtig product .
ook de Edge 800 Bundel in goede aanbieding. € 415,- met City maps Europe. Zonder CME € 365. Ik heb 'm net geïnstalleerd, echt prachtig product .
Emergo