regenjas
-
- Forum-lid
met welk merk van regenjas hebben jullie goede ervaringen?
Ik zelf zweet nogal vlug dus de regenjas moet goed ademen, of is het dan beter een regenjas zonder mouwen te kopen?
Ik zelf zweet nogal vlug dus de regenjas moet goed ademen, of is het dan beter een regenjas zonder mouwen te kopen?
Ik ben ook een heftige zweter, ook al bij geringe inspanning. En helaas, ik kan geen jasje vinden wat hierbij voldoende ademt....
Daarom accepteer ik maar dat een regenjasje leidt tot een vochtige (tot zelfs drijfnatte) binnenkant. Het is niet anders.
Daarom accepteer ik maar dat een regenjasje leidt tot een vochtige (tot zelfs drijfnatte) binnenkant. Het is niet anders.
Ik heb me onlangs een hotpack zonder mouwen aangeschaft en moet zeggen dat er blijkbaar genoeg verluchting in zit om te vermijden dat je nat wordt van het zweten. Met mijn vorig regenjasje was dat wel anders. Dan was ik natter mét jasje (van het zweten) dan zonder(van de regen). Het is heel dun, weegt 'niks' en kan dus gemakkelijk in de achterzak.
http://www.robusbikes.be/producten/spor ... -pack.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.robusbikes.be/producten/spor ... -pack.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik gebruik de Castelli Leggero. Gemakkelijk achter in de zak mee te nemen, compact. En ademt imho goed. Maar ik ben een toerist en geen racer. Wel weer een zweter.
Heb een pro duotone gehad, winddicht maar wel zweterig (helaas bij een rit verloren)
een sportfull jack gekocht maar nog niet geprobeerd.
Is compact en kan klein worden opgevouwen. kosten 35 euro
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Ik gooi de mijne gewoon in de wasmachine hoor. Op 30 graden, net als de rest van m'n fietskleding. Heeft nooit een probleem gegeven.
Helemaal mee eens, ik heb een condom, die past prima in je achterzak. Iedere waterdichte jas zal 'zweten' trouwens, ademen is een illusie.lumi schreef:ik heb zelf goede ervaring met jasjes van agu . niet duur en toch goed
pijn is zwakte die het lichaam verlaat
Waar heb je deze gekocht voor dit geld dan? Ik kan alleen maar 65/70 euro vindenhm2694 schreef:Heb een pro duotone gehad, winddicht maar wel zweterig (helaas bij een rit verloren)
thanks