Hallo,
Ik kwam op Manufactum.de een houder voor Iphone tegen. Onderstaand de beschrijving (wellicht biedt dit voor iemand uitkomst):
Diese auf eine Klemmhalterung aufsteckbare Box für das iPhone* trägt das Gerät sicher und schützt es vor Nässe. Der Touchscreen wird dabei mit einer Folie abgedeckt, welche die fortwährende volle Funktionsfähigkeit und Handhabung gewährleistet. Das Gehäuse ist mittels eines Gelenks um bis zu 360 Grad verstellbar für eine Hoch- oder Querformatansicht und ist daher perfekt für eine GPS-Navigation geeignet. Die Silikonauskleidung auf der Innenseite schützt das iPhone* vor Stößen. Die Kameraöffnung wird durch eine transparente Membran abgedeckt. Feste wie bewegte Bilder können so auch während der Fahrt und wettergeschützt aufgenommen werden. Die eigentliche Befestigung am Lenker findet zuverlässig über eine verstellbare Schelle statt, in der die komplette Box eingerastet werden kann. Geeignet für alle iPhone*-Generationen einschließlich 4G. Das iPhone* ist im Lieferumfang nicht enthalten.
Maße: B 14,5 x T 7,2 x H 1,8 cm (Box ohne Halterung)
Gewicht: je 86 g
Iphone
Interessamt, maar hoe lang houdt de accu met GPS het uit?
Als je Wifi en G3 uitzet houdt de gps het makkelijk 8 uur+ uit.
Een ander voordeel als je het e.e.a uitschakeld is dat je ontvangst een stuk beter wordt.
Ik gebruik mijn iPhone alleen voor route-registratie in een stevige armband. Ik heb nog geen stuurhouder gevonden welke ik voldoende vertrouw.
Een ander voordeel als je het e.e.a uitschakeld is dat je ontvangst een stuk beter wordt.
Ik gebruik mijn iPhone alleen voor route-registratie in een stevige armband. Ik heb nog geen stuurhouder gevonden welke ik voldoende vertrouw.
Ik heb een paar fiets steunen voor de iphone uitgeprobeerd, en in één woord: waardeloos.
Het rammelt en trilt, één keer is de telefoon bij een kuil er al uit gesprongen. Koste me een nieuwe achterkant voor de iphone.
Nu heb ik, sinds enkele weken, een armband die ik op mijn onderarm doe, in gebruik.
Werkt geweldig, blijft goed zitten, irriteert niet, je kunt de telefoon gewoon door het hoesje heen bedienen, en zelfs het silicone bescherm hoesje wat ik er standaard omheen heb zitten hoeft er niet af. (wat bij die stuursteun wel nodig was)
Dus mijn tip: neem geen fiets steun maar een armband.
Als ik twee uur heb gereden lever ik 20% batterij capaciteit in zonder zaken als wifi en 3G uit te zetten dus dat valt wel mee.
Als je http://www.sports-tracker.com gebruikt hoef je tussentijds de telefoon niet te bedienen bij pauzes, stoplichten en andere onderbrekingen daar deze APP dit zelf regelt.
Het rammelt en trilt, één keer is de telefoon bij een kuil er al uit gesprongen. Koste me een nieuwe achterkant voor de iphone.
Nu heb ik, sinds enkele weken, een armband die ik op mijn onderarm doe, in gebruik.
Werkt geweldig, blijft goed zitten, irriteert niet, je kunt de telefoon gewoon door het hoesje heen bedienen, en zelfs het silicone bescherm hoesje wat ik er standaard omheen heb zitten hoeft er niet af. (wat bij die stuursteun wel nodig was)
Dus mijn tip: neem geen fiets steun maar een armband.
Als ik twee uur heb gereden lever ik 20% batterij capaciteit in zonder zaken als wifi en 3G uit te zetten dus dat valt wel mee.
Als je http://www.sports-tracker.com gebruikt hoef je tussentijds de telefoon niet te bedienen bij pauzes, stoplichten en andere onderbrekingen daar deze APP dit zelf regelt.
groeten, Joop
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.