Alles over vakanties op én met de fiets

alp d'huzes 2012

ronkinkel
Forum-lid

ronkinkel 28 jun 2011 23:40

Ik ben een "jonge man " van 39 uit noord limburg die heel erg graag volgend jaar de alp d'huzes wil gaan fietsen voor het goede doel,
Ik ben op zoek naar een groepje waar ik mee mee kan of waarmee we samen kunnen gaan liefste wel met mensen die er al vaker geweest zijn maar als er mensen zijn die met de zelfde gedachten zitten als ik kunnen we ook samen gaan.

hoop van iemand iets te horen.

ron kinkel
Forum-lid

Gebruikersavatar ron kinkel 22 jul 2011 01:38

126 keer gelezen en niemand die er iets neer wil type.
Pffffffffffff wat voor wereld leven we toch.
Denk dat ik maar solo ga in 2012 wel jammer want het is een dag die je eigenlijk als team moet beleven maar als je nog geen blog op kan starten zal de rest ook wel niet veel worden.

rinke
Forum-lid

rinke 22 jul 2011 07:25

Hoi Ron,

leuk initiatief maar jammer van je tweede post ;) Zelf staat de d'huzes ook op de planning maar ik zoek het groepje gewoon bij vrienden en collega's... Wellicht ook een leuke optie voor jouw want als je er op het werk over begint zal je zien dat er zat mensen zijn die er ook over denken maarhet alleen niet aandurven! Wat een blog opstarten met het reageren op je topic heeft te maken ontgaat me trouwens ;)
succes met de voorbereidingen!

rikkert
Forum-lid

rikkert 22 jul 2011 11:26

Gezien je tweede post lijkt het me echt gezellig om met jou te gaan fietsen.....Ik dank beleefd, woon ook niet in Noord Limburg. En als je de titel van je topic maakt zoals jij dat doet, moet je em wel lezen om de inhoud te kennen. En vervolgens constateer je dan dat je geen fietsmaten zoekt, of niet in Noord Limburg woont. Dus roepen 'in wat voor wereld leven we' lijkt me dan een beetje raar. Of wil je expliciet van iedere lezer horen dat ze niet willen fietsen met je. Dat voegt ook niet heel veel denk ik.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 22 jul 2011 11:29

rikkert schreef:....Of wil je expliciet van iedere lezer horen dat ze niet willen fietsen met je. Dat voegt ook niet heel veel denk ik.
Dan krijg je 126 keer te lezen dat er geen interesse is. Ook niet leuk voor je ego. :roll:
Live fast; die young. mijn blog

tom de groot
Forum-lid

tom de groot 22 jul 2011 13:17

Bij deze 127x

pinarello
Forum-lid

pinarello 22 jul 2011 16:46

Excuus aan de TS dat ik niet meedoe.

ron kinkel
Forum-lid

Gebruikersavatar ron kinkel 27 jul 2011 00:05

hartelijk dank voor de reacties.
Denk dat ik het wel snap nu.

evrieselaar
Forum-lid

evrieselaar 27 jul 2011 09:03

Het lijkt me een leuk evenement om een keer mee te maken, volgend jaar ga ik echter vol voor de Marmotte. Denk niet dat die 2 evenementen in 1 jaar bij elkaar passen (qua voorbereiding en kosten enz.) Dus misschien volgend jaar!

Mannez
Forum-lid

Mannez 28 jul 2011 16:37

Tip: vrienden, familie, collega's, kennissen aanschrijven. Heb ik deze week gedaan. Heb een aantal fietsers in mijn vriendengroep. kennisenkring zitten, maar ik kreeg voornaelijk reacties van daarbuiten van mensen die "het wel wilden voor een keer". Ik zou zeggen, stel een wervende mail samen, stuur deze naar iedereen die je kent en sta verbaasd van de reacties!

ron kinkel
Forum-lid

Gebruikersavatar ron kinkel 01 aug 2011 00:19

Dank je wel voor de tip.
Kon ik wel eens doen gewoon iedereen die ik ken een mail sturen met wat ik van plan ben en waarom.

Was eigenlijk liever met een team van lotgenoten naa dit evenemt gegaan.
Geld is niet direct het probleem dat krijg ik wel rond.
Maar het lijkt me gewoon leuk om met ±6 mensen met dezelfde achtergrond in een camper of zo zoiets te gaan doen.

Maar wellicht moet ik er eerst een keer alleen heen om daar contacten te leggen voor het jaar er op.

Vindt het alleen nog steeds een raar idee dat 685 mensen mijn bericht lezen en dat er maar een handje vol mensen iets neer kan zetten.
Na een jaar vol ellende had ik stiekem gehoopt op een begin naar iets moois maar het lijkt er op dat het niet vanzelf zal gaan.

gr ron

tinoh
Forum-lid

Gebruikersavatar tinoh 01 aug 2011 09:16

Ik ben een van die 685 mensen die het bericht heeft gelezen naar aan leiding van de titel van het bericht. Aangezien ik zelf in het noorden van het land woon beschouwde ik mezelf niet bepaald tot je doelgroep zeg maar. Ook was het op dat moment voor mij te vroeg in het jaar om al doelen te gaan stellen voor 2012. Eerst maar eens het doel van dit jaar volbrengen, Luik Bastenaken Luik uit fietsen. Voor mij persoonlijk is het zo dat ik pas aan het eind van het jaar eens ga denken over een doel voor het volgende jaar.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019

Plaats reactie