Best titanium liefhebbers,
Mijn spijt in het hart moet ik mijn litespeed ghisallo te koop zetten. Na aanhoudende pijn in mijn knie heb ik een fietsmeting laten doen. Daaruit blijkt dat ik bijna 4cm te ver naar achter zat.
Wil ik nu goed zitten dan zou ik op deze fiets een stuurpen van 16cm moeten monteren ( wat volgens mij zelfs niet bestaat en ook niet echt mooi meer is). De verkoper van de kader heeft me toen vermeld dat het een xl kader zou zijn , wat achteraf een L kader bleek te zijn.
De specs zijn:
Kader: ghisallo L
Vork easton ec90 slx
groep: ultegra sl
wielen: american classic sprint continental GP4000S banden
stuur(pen): ritchey wcs
zadelpen: titanium
Je kan me mailen op tomb@live.be
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Litespeed Ghisallo
-
- Forum-lid
Laatst gewijzigd door marselleke op 14 aug 2011 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Aan mijn fiets zal het niet liggen!
Vervelend.
Misschien moet je je handtekening aanpassen? Aan mijn fiets zal het niet liggen?
Misschien moet je je handtekening aanpassen? Aan mijn fiets zal het niet liggen?
-
- Forum-lid HC
Geometrie zou ik er ook bij zetten Ghisallo's worden vaker op maat gemaakt dan dat ze standaard uit het rek worden geleverd (balhoofd van een 2011 maat L zit op ca. 15.5 cm zonder balhoofdstel). Overigens wordt het max. rijdergewicht voor de ghisallo gesteld op ca. 75 kg voor ervaren coureurs en da's relatief weinig voor deze maat (los frame zit op 880 gram en da's extreem licht voor een ti frame).
Het geschetste probleem snap ik niet helemaal, hoe kun je 4 cm te ver achter het bracket zitten met de afgebeeldte setup (waarbij een xl een zoveel langere balhoofd heeft dat deze ook nooit zou passen....
Het geschetste probleem snap ik niet helemaal, hoe kun je 4 cm te ver achter het bracket zitten met de afgebeeldte setup (waarbij een xl een zoveel langere balhoofd heeft dat deze ook nooit zou passen....
-
- Forum-lid
Op de foto staat mijn zadel al op de juiste plaats
Vraagprijs is 1750 euro.
Vraagprijs is 1750 euro.
Aan mijn fiets zal het niet liggen!