na een ritje viel mij ineen keer de spelling op van de voorvork in het balhoofd. dus als ik mijn voorrem inknijp kan ik de fiets licht bewegen . Heb destuurpen losgehaald en spacers eraf daarna de aandrukring op zijn plek en de rest weer gemonteerd maar het blijft zou dit misschien fiets eigen zijn? of moet dit gewoon niet mogen
grt pat
ps fiets is 6 maanden oud
spelling
-
- Forum-lid
'aan het material kan het niet liggen '
-
- Forum-lid
Ik dacht even dat dit topic afkomstig was van een taal purist
Denk dat als je deze instructies door leest dat je het probleem moet kunnen verhelpen: http://www.ehow.com/how_14178_adjust-bikes-headset.html" onclick="window.open(this.href);return false;
@hendrikjan
Dacht ik ook. Blijkt het precies het tegenovergestelde te zijn
On topic: die speling hoort niet. Vaak is het speling op het balhoofd, doordat de stuurpen niet goed gemonteerd is. In uitzonderlijke gevallen kan het ook speling op de remhoef zijn (als je daar mee hebt lopen prutsen - was bij mij het geval).
Als je het zelf niet opgelost krijgt, zou ik naar de FM gaan. Naast gevaarlijk slijten de onderdelen die speling hebben ook veel harder. Zonde.
Dacht ik ook. Blijkt het precies het tegenovergestelde te zijn
On topic: die speling hoort niet. Vaak is het speling op het balhoofd, doordat de stuurpen niet goed gemonteerd is. In uitzonderlijke gevallen kan het ook speling op de remhoef zijn (als je daar mee hebt lopen prutsen - was bij mij het geval).
Als je het zelf niet opgelost krijgt, zou ik naar de FM gaan. Naast gevaarlijk slijten de onderdelen die speling hebben ook veel harder. Zonde.
-
- Forum-lid
thnx .Na een middagje klussen ,moertje viel natuurlijk 2 keer in mijn voorvork is de spelling weg.
grt Patrick
grt Patrick
'aan het material kan het niet liggen '